حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
سی و چهارمین جشنواره استان سمنان:

جشنواره صحنه‌ای و خیابانی در حال برگزاری است

جشنواره صحنه‌ای و خیابانی در حال برگزاری است

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان از برگزاری سی و چهارمین جشنواره با ۶ نمایش در بخش صحنه‌ای و خیابانی خبر داد.

احمد مرادی‌حقیقی در گفتگو باخبر نگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت گفت: طی برگزاری جلسات شورای سیاست‌گذاری هنرمندان استان به مدت‌زمان سه ماه جهت شرکت هنرمندان در سطح استان فراخوان صورت گرفت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان افزود: سی و چهارمین جشنواره استان امروز در حال برگزاری است و شهرستان سمنان میزبان گروه‌های نمایشی سطح استان است.

مرادی خاطرنشان کرد: جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود که ۶ نمایش بخش صحنه‌ای در فرهنگ‌سرای کومش، تالار تئاتر شهر، تالار حکیم، تالار آفتاب به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان در ادامه افزود: در بخش خیابانی هفت نمایش به اجرا در خواهد آمد این نمایش‌ها علاوه بر اجرا برای داوران در یه نقطه شهر سمنان به اجرای عموم گذاشته خواهد شد و مردم نیز از نمایش‌های خیابانی می‌توانند بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: محل‌های برگزاری نمایش‌های خیابانی شامل تکیه به‌نه سمنان، ققنوس میدان امام علی و ورودی تئاتر شهر است که در هر بخش دو گروه برای جشنواره منطقه‌ای انتخاب خواهند شد و با استان‌های دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مرادی خاطرنشان کرد: نمایش‌های بخش صحنه‌ای شامل نمایش تمام شد و هست از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۱۵ در تماشاخانه حکیم، نمایش چند نهنگ دریازده در حمام آفتاب از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در تئاتر شهر و نمایش ناگفته‌های گودال ابو فارس از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در تالار آفتاب امروز ۱۷ آبان‌ماه به روی صحنه خواهند رفت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان در پایان افزود: صبح روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه نمایش‌های که اجرا شده‌اند در تالار حکیم مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از