حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
یادداشت؛

حجاب‌استایل آتشی زیر خاکستر

حجاب‌استایل آتشی زیر خاکستر

کوثر سعیدیان در یادداشتی اختصاصی نوشت: حجاب‌استایل‌ها با تأثیر در عقل و اذهان مخاطبین و همچنین الگوبرداری از غرب با درآمدهای نجومی و امکانات تجماتی، سبک زندگی خاصی را القا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ کوثر سعیدیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی اختصاصی نوشت: حجاب‌استایل یک پدیده ناهنجار فرهنگی ذیل سلبریتیسم است که مروج سبک زندگی بوده و از اساس کل فلسفه حجاب را زیر سؤال می‌برد.
 
حجاب‌استایل‌ها با تأثیر درعقل و اذهان مخاطبین و همچنین الگوبرداری از سبک زندگی غربی با درآمدهای نجومی و امکانات تجملاتی و سفرهای تفریحی خارج از کشور، سبک زندگی خاصی را القاء می‌کنند که نتایجی مانند تغییر باورها و ارزش‌های دینی، گرایش به زندگی تجملاتی، خودنمایی و رفاه‌طلبی در افراد را به همراه دارد.
 
بدون شک این پیاده‌نظام‌های شیطان با تغییر ذائقه جامعه مذهبی طبق آیه قرآنی «خطوات الشیطان» با برنامه‌ریزی، رفتار و گفتارشان دنبال‌کننده را گام‌ به‌ گام منحرف و سیر قهقرایی حجاب از حجاب کامل به کشف حجاب در مخاطب و دنبال‌کننده ایجاد می‌کنند.
 
خودِ افراد حجاب استایل اساساً اعتقادی به حجاب ندارند؛ چرا که یک روز صبح با حجاب کامل و چادرهای پوشیده و چند ساعت بعد با شومیز و شلوار برای تبلیغ یک کالای دیگر جلوی دوربین می‌روند و فقط به درآمدزایی فکر می‌کنند.
 
چرا نظارتی بر حجاب‌استایل‌ها نمی‌شود؟ اما مسئله آن است که «نظارت» به‌معنای پذیرفتن شغل شریف حجاب استایلی و به رسمیت شناختن آن است! رفتار صحیح این است که فقط باید با این نوع افراد که ذهن و اعتقادات مردم را هدف قرار داده‌اند برخورد داشته باشیم و آن‌ها را محاکمه کنیم.
 
شواهد نشان می‌دهد پدیده کاملاً نفاق‌گونه حجاب استایل یک توطئه فرهنگی و امنیتی بیگانه در تهاجم به باورهای مذهبی ما و عفّت و پاک‌دامنی محجبه‌های حقیقی است.
 
اکثر غالب این جماعت با گذشت زمان چهره واقعی و بی‌دین خود را نشان داده و در صورت غفلت، متوجه افتادنِ ناخواسته در دام این دین‌فروشان و تغییر باورهای دینی‌مان نخواهیم شد.
 
بانوان مسلمان ایرانی نماد سبک زندگی یک شخصیت فرهیخته و دارای پیشرفت‌های عظیم در کنار حجاب برتر هستند؛ اما این سبک زندگی به‌وسیله حجاب استایل‌ها به سمت یک سبک زندگی سرمایه‌سالار، تبرج‌زده و بی‌حیا در تمام شئون زندگی سوق داده می‌شود.

یادداشت: کوثرسعیدیان-فعال رسانه‌ای

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از