حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرماندار میامی خبر داد:

حضور گروه دامپزشکی در کالپوش تقویت می‌شود

حضور گروه دامپزشکی در کالپوش تقویت می‌شود

فرماندار میامی از تقویت گروه مجهزهای دامپزشکی در بخش سیل‌زده کالپوش خبر داد و گفت: این اقدام برای جلوگیری از شیوع آنفولانزای فوق‌حاد پرندگان صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، آشوری در جلسه اضطراری آنفولانزای فوق‌حاد شهرستان میامی گفت: کارگاه‌هایی با همکاری ستاد فرمان اجرایی، فرش‌شویی و قالیشویی و همچنین تعمیر لوازم‌خانگی راه‌اندازی شد.

 آشوری با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص آنفولانزای فوق‌حاد پرندگان همکاری لازم را داشته باشند و جهاد نظارت بیشتری داشته باشند، تأکید کرد: جلسات آموزشی با کمک دامپزشکی در کالپوش برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه اقلام بسیار خوبی در بخش کالپوش توسط شورای بخش تهیه و در حال توزیع بوده و باعث دلگرمی مردم شده است، تأکید کرد: برخی کاستی‌ها نیز در این بحران وجود دارد و به‌صورت تخصصی باید رفع کنیم به‌ویژه نیروی انسانی که یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

 فرماندار میامی همچنین با اشاره به اقدامات عاجلی که باید در کالپوش سیل‌زده صورت گیرد، گفت: برخی موارد نیاز به پیگیری دارد از جمله پل روستای حسین‌آباد و پل مربوط به راه و شهرسازی در بخش کالپوش که این امر مورد اقدام قرار گرفته است.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از