حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
مسئول سازمان بسیج اساتید استان سمنان خبر داد:

حضور 400 استاد بسیجی سمنان در نشست سراسری

حضور 400 استاد بسیجی سمنان در نشست سراسری

مسئول سازمان بسیج اساتید استان سمنان گفت: ۴۰۰ استاد بسیجی در همایش سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور با هدف حکمرانی نظام اسلامی و هم‌افزایی نیروهای انقلاب شرکت کردند.

محمد روحانی‌مقدم در حاشیه نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: نیروی عظیم بسیج با انگیزه ایجاد هم‌افزایی ۲۰ میلیون نفری به فرمان امام راحل در کشور تشکیل شد اما امروز شاهد تبدیل‌شدن شاکله مقدس بسیج به درخت تنومند و حضور ده‌ها میلیون بسیجی در نظام مقدس اسلامی جمهوری اسلامی ایران هستیم.


مسئول سازمان بسیج اساتید استان سمنان در ادامه افزود: امروز فرهنگ مقتدر بسیجی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و در دیگر کشورها نیز الگوی بسیجی سرایت پیدا کرده و در جهت تمدن نوین اسلامی در حرکت است.


این مقام مسئول تصریح کرد: در جهت رسیدن به این اهداف از کدام از نهادها الگوهایی را مدنظر قرار دادند و مجموعه بسیج اساتید نیز در همین راستا همایش ۳۰ هزارنفری را در کل کشور ایجاد کرد که در استان سمنان در چهار دانشگاه سمنان، گرمسار و دانشگاه آزاد دامغان و صنعتی شاهرود این همایش برگزار شده است.


وی از حضور ۴۰۰ استاد بسیجی در این همایش با هدف حکمرانی نظام اسلامی و هم افزایی نیروهای انقلاب در سراسر استان خبر داد و افزود: امیدوار هستیم بتوانیم در جهت رسیدن به اهداف مجموعه بسیج با حضور موثر اساتید بسیجی گام‌های مفیدی را برداریم.


روحانی مقدم همچنین خاطرنشان کرد: در کل استان حدود یک هزار و ۲۰۰ نفری استاد بسیجی داریم که امروز نیز شاهد تعداد بسیاری از این اعضا در نشست سراسری بودیم.


وی ابراز کرد: یکی از رسالت‌های بسیج اساتید جهاد تبیین و لبیک به منویات مقام معظم رهبری است و از آنجا که بسیج اساتید قشر نخبگانی جامعه است جهاد تبیین را به‌عنوان این رسالت در نظر گرفته و نشست‌های تبیینی را در این هفته برگزار خواهیم کرد.


بنا به گفته روحانی‌مقدم، برگزاری اردوی رزمی و فرهنگی شامل مباحث فرهنگی و هم‌افزایی اساتید بسیجی و همچنین دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان نیز به مناسب هفته بسیج در دستور کار است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از