حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
فرماندار شهرستان سرخه:

دشمنان تاب دیدن پیشرفت ایران را ندارند

دشمنان تاب دیدن پیشرفت ایران را ندارند

فرماندار شهرستان سرخه گفت: دشمنان این مرزوبوم تاب دیدن پیشرفت‌های ایران را در عرصه‌های مختلف ندارند، و مشارکت حداکثری در این انتخابات به جهانیان ثابت خواهد کرد که مردم ایران در تعیین سرنوشت خودشان سهیم هستند.

حجت‌الله کرمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به موضوع مهم انتخابات اسفندماه امسال گفت: آمارها نشان می‌دهد که در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان سرخه رتبه چهارم در بین شهرستان‌های استان سمنان را از حیث مشارکت داشته و در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز حائز رتبه سوم بوده است.

وی بر مشارکت همگانی تمامی گروه‌های جامعه اعم از بانوان، هیئت‌های ورزشی، کارمندان، مهندسان و دیگر اقشار تأکید کرد و گفت: باید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تقویت شود.

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه دشمنان این مرزوبوم تاب دیدن  پیشرفت‌های ایران را در عرصه‌های مختلف ندارند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری  در این انتخابات به جهانیان ثابت خواهد کرد که مردم ایران  در تعیین سرنوشت خودشان سهیم هستند و به احدی از بیگانگان اجازه دخالت در مسائل داخلی کشورمان را نخواهند داد و اگر مشکلاتی هم وجود دارد بدون دخالت بیگانگان مرتفع می‌سازند.

کرمانی با اشاره به اینکه مردم پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب بر حضور آحاد مردم در انتخابات و تمامی عرصه‌ها همواره تأکید کرده‌ است.

وی در ادامه به برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان سرخه و تدوین سند چشم‌اندازی و امید آفرینی در این راستا اشاره کرد و گفت: اقدامات و کارهای گسترده‌ای در این زمینه در حال انجام است که تا سال 1410 تمامی این برنامه‌ها به صورت مدون اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول از جمله راهبردهای توسعه شهرستان سرخه را ابتدا تولید ثروت و دیگری افزایش جمعیت عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی در شهرستان سرخه است که اگر به آن پرداخته شود هم در سطح شهر و هم در روستاها شاهد توسعه همه‌جانبه شهرستان سرخه خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از