حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی
رئیس جهاد دانشگاهی:

دفتر فرهنگ در جهاد دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود

دفتر فرهنگ در جهاد دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به انجام تحقیقات علمی در زمینه فرهنگ و هنر در این نهاد گفت: دفتر تخصصی فرهنگ و هنر در جهاد دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حسن مسلمی نائینی گفت: دفتر تخصصی فرهنگ و هنر در این نهاد راه‌اندازی می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی همچنین به برنامه‌ریزی برای برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان توسط این نهاد اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به حماسه بزرگ تنبیه رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت گفت: این اقدام ارزشمند باید به‌خوبی در رسانه‌ها تبیین شود که رسانه‌های جهاد دانشگاهی فعالیت‌هایی را در این زمینه انجام داده‌اند. 

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری این نهاد گفت: برگزاری مسابقات ملی مناظره، نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی ایسپا، رویدادهای فرهنگی، انتشار کتاب‌های این حوزه و... برخی از این اقدامات است که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان متولی اصلی این حوزه درخواست حمایت برای برگزاری رویدادهای تخصصی و انجام مطالعات تحقیقاتی داریم. 

رئیس جهاد دانشگاهی به تدوین بسته سیاستی تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید توسط پژوهشگاه علوم‌انسانی و اجتماعی جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: این بسته برای دولت ارسال شده است که با ابلاغ از طرف دفتر ریاست‌جمهوری وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی می‌توانند از سیاست‌های پیشنهاد شده بهره‌مند شوند.

وی همچنین از ابلاغ تأسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور قدردانی کرد و گفت: پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و دیگر بخش‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی آماده تحقق اهداف این شهر جهانی هستند. 

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از