حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

دولت قوی با مشارکت حداکثری رقم می‌خورد

دولت قوی با مشارکت حداکثری رقم می‌خورد

امام‌ جمعه موقت سمنان گفت: دولت قوی با حضور گسترده آحاد ملت ایران در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین  غلامحسین مهدوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات گفت: هر کسی که دلسوز نظام و انقلاب است باید در این دور از انتخابات نیز مشارکت جدی داشته و دیگران را نیز به حضور در پای صندوق رأی تشویق کند.

امام جمعه موقت سمنان در ادامه افزود: دشمن اصلی نظام و کشور ما آمریکا و اسرائیل است و برخی به دنبال آن هستند تا با کارشکنی و اختلاف‌اندازی بین ارکان نظام و مردم آنها را از پای صندوق‌های رأی دور کرده و کشور را دچار انحراف و آسیب کنند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نماد ملت ایران است، ابراز کرد: باید مردم ایران مراقب و هوشیار باشند کارگزارانی را به کار نگیرند که بخواهد دشمن را فراموش کرده و نجات ملت ایران را از آنها بخواهد. 

مهدوی‌نژاد ابراز کرد: مردم رئیس‌جمهور از جنس خودشان و دردآشنا به مشکلاتشان می‌خواهند تا ارزش‌های انقلاب را در کشور ساری و جاری ساخته و متکی به غرب نباشد.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه اهمیت شرکت در دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست، اظهار کرد: قطعاً تکمیل نتیجه انتخابات و گزینش فرد اصلح به حضور حداکثری مردم در این دور از انتخابات وابسته است تا با مشارکت حداکثری افتخاری دیگری را برای کشور خلق کنند.

وی در نهایت خاطر نشان کرد: دولت قوی زمانی تشکیل می‌شود که برپایه مشارکت حداکثری باشد و فلذا آحاد ملت ایران با تمام سلایق و تفکرات باید در این دور از انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از