حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
فرماندار سمنان خبر داد:

رفع فوری مشکل مسکونی ۳۳۶ واحد مسکن مهر

رفع فوری مشکل مسکونی ۳۳۶ واحد مسکن مهر

فرماندار سمنان از ارائه خدمات و تسهیلات لازم از جمله ۲۰۰ متر زمین مسکونی ویلایی برای ۳۳۶ واحد مسکونی قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان خبر داد.

محمد بهرامی فرماندار سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت درخصوص رفع مشکلات واحدهای ناایمن در مسکن مهر، گفت: جلسات متعددی با حضور مسئولین ملی، استاندار و سایر مسئولین استانی در سمنان و وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی و سازمان برنامه بودجه جهت پیگیری و رفع مشکلات شهروندان ساکن در منازل مسکونی قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان برگزار شد.

 

فرماندار سمنان افزود: در بازدید میدانی از منازل مسکونی ناایمن جهت اقدام سریع‌تر قبل از ایجاد حادثه‌ای از مالکین منازل مسکونی خواسته‌ایم طبق مصوبات صورت‌گرفته نسبت به تهیه منازل اجاره‌ای موقت اقدام کنند.

 

 بهرامی با اشاره به اینکه انجام این اقدامات مستلزم همکاری مالکین و تخلیه هر چه سریع‌تر منازل مسکونی جهت جلوگیری از حادثه و انجام سایر تصمیمات و اقدامات لازم است، افزود: با پیگیری‌های صورت‌گرفته جهت حمایت از مالکین ساکن در قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر، تصویب خدمات و اختصاص زمین ویلایی و تهیه ودیعه مسکن در نظر گرفته شده است. 

 

 فرماندار سمنان اذعان کرد: برای ۳۳۶ واحد مسکونی خدمات و تسهیلات لازم از جمله ۲۰۰ متر زمین مسکونی ویلایی در نظر گرفته شده است.

 

بهرامی با بیان اینکه مالکین پس از مراجعه و احراز هویت مالکیت جهت دریافت وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن با تنفس دوساله به بانک مسکن معرفی خواهند شد، تصریح کرد: مالکین پس از تهیه مسکن استیجاری بخش دوم ودیعه مسکن را دریافت خواهند کرد و مابین دریافت بخش اول و دوم ودیعه مسکن، مالکین باید ملک خود را به تحویل راه و شهرسازی دهند.

 

 فرماندار در پایان جهت اطمینان مالکین خاطرنشان کرد: باتوجه‌به توافقات صورت‌گرفته با پیمانکار پروژه مالکین دراسرع‌وقت منازل مسکونی ساخته شده خود را دریافت خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از