حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
رژیم صهیونیستی در منجلاب است
کارشناس مسائل سیاسی:

رژیم صهیونیستی در منجلاب است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی در حوزه امنیتی و نظامی در منجلاب گیر افتاده و دچار استیصال و درماندگی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ نشست تبیینی با محوریت بازخوانی انفعال رژیم کودک‌کش و دستاویز قرار دادن ترور بی‌گناهان در راستای مقابله با جبهه مقاومت، با حضور کارشناس سیاسی و معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بستر آنلاین برگزار شد.

امید مظفری در این نشست با اشاره به هشت سال مقاومت و ایستادگی مردم ایران در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها و جلوه‌های گوناگونی را از ایثار و رشادت و بصیرت مردم را شاهد بودیم، مردمی که با دستی خالی ولی ایمانی قوی ایستادند و در تاریخ جاودان شدند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اگر بخواهیم امروز را به روشنی تحلیل کنیم نیاز داریم که گذشته خودمان را به‌خوبی بشناسیم، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس زمانی که رژیم بعث عراق با همراهی و همکاری نظام سلطه از جای‌جای ایران کشور را مورد هجمه قرار دادند و ایران در جنگ سخت اقتصادی و تحریم‌های فلج‌کننده قرار گرفت؛ همه دست‌به‌دست هم دادند تا دفاع مقدس شکل بگیرد.

مظفری بیان کرد: مردم ما آمادگی مواجهه با دشمن بعثی را نداشتند؛ ولی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با نگاه بصیر و دید وسیع و جلوه‌های رهبری که در حضرت امام (ره) وجود داشت و عشق و ولایت‌پذیری جوانانی همچون حسن باقری‌ها جنگ پیش برده شد.

وی با اشاره به شعار محوری در دفاع مقدس به‌عنوان «راه قدس از کربلا می‌گذرد»، گفت: این فقط یک پیش‌بینی نبود؛ بلکه عمق راهبرد انقلاب اسلامی است.

مظفری با بیان اینکه باید به‌صورت پیوسته و مستمر موضوعات را مورد تحلیل قرار دهیم، گفت: انفجار پیجرها در لبنان به عملیات تروریستی که اسرائیلی‌ها با کمک آمریکایی‌ها رقم زدند بر‌می‌گردد.

وی در ادامه افزود: باید بازیگران فعال در میدان این عملیات‌های تروریستی که به‌صورت پنهان نقش‌آفرینی می‌کنند را بشناسیم؛ زیرا تحولات امروز در اوکراین در‌ حال شکل‌گیری بوده و در این فرسایش آمریکا و ناتو با هم درگیر شدند.

مظفری ابراز کرد: کشورهای محور مقاومت اعم از ایران، سوریه، لبنان، عراق، یمن و کشورهای آزادی‌خواه که در جبهه مقاومت مقابل استکبار نقش‌آفرینی می‌کنند باید دیده شوند و در تحولات و اتفاقات نقش آمریکا به‌خوبی تشخیص داده شود.

وی یادآور شد: نقش چین، فرانسه و انگلیس و سایر کشورهایی که در این عرصه فعالیت می‌کنند و منافعشان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مورد تهدید قرار می‌گیرد و نقش کشورهای عربی را باید به‌خوبی بشناسیم که آن‌ها سود و زیانشان از این تحولات به چه شکلی است.

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به موضوع انتخابات آمریکا در آبان‌ماه سال جاری گفت: کم‌تر از ۴۰ روز دیگر با انتخابات آمریکا مواجه هستیم که می‌تواند برای رژیم جعلی صهیونیستی بسیار سرنوشت‌ساز باشد و به این جهت نتانیاهو امروز دچار استیصال و درماندگی شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید عوامل و رویدادهای مؤثر در اتفاقات منطقه‌ای و بین‌المللی را به‌خوبی بشناسیم، افزود: آنچه که امروز در بحث موضوع تحولات منطقه نیاز به بررسی و مطالعه بیش‌تر دارد این است که رژیم صهیونیستی دچار استیصال و ضعف شده است.

این کارشناس سیاسی همچنین تأکید کرد: در جبهه مقاومت در عرصه‌های مختلف با نظام سلطه در تقابل هستیم و آن‌ها در جنگ اقتصادی، سیاسی، رسانه، جنگ شناختی به‌دنبال منزوی کردن محور مقاومت هستند.

مظفری عنوان کرد: تصویری که امروز از رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها در حال انتشار است با واقعیت منطبق نیست و کسانی که به‌عنوان رسانه و خبرنگار مؤذن جامعه هستند باید این جریانات را به خوبی بشناسند و مسائل را به درستی تحلیل کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه نظامی، سیاسی، گردشگری، کشاورزی... باید دید وضعیت رژیم صهیونیستی امروز به چه شکلی است، بیان کرد: میزان بیماری روانی که در بین سربازان و خودکشی و فرار از میادین که در نیروهای رژیم صهیونیستی وجود دارد بسیار اسفناک است و رژیم صهیونیستی در حوزه نظامی با شکستی اساسی مواجه شده است.

مظفری با اشاره به انزجاری که در منطقه نسبت به این رژیم جنایت‌کار وجود دارد، افزود: در حوزه امنیتی و نظامی رژیم جعلی صهیونیستی با یک چالش جدی و مهم روبه‌رو است.   

 وی با تأکید بر اهمیت نقش‌آفرینی رسانه در عرصه جهادگران عرصه جهاد تبیین ابراز کرد: صدای آزادی‌خواهان عالم که علیه این رژیم جنایت‌کار صهیونیستی شعار می‌دهند اگر دست‌به‌دست هم دهند در حوزه رسانه می‌توانند حرف برای گفتن داشته باشند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از