حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
سند کاروانسرای سمنان تا شنبه منتقل شود
رئیس قوه قضائیه:

سند کاروانسرای سمنان تا شنبه منتقل شود

رئیس قوه قضائیه گفت: روند تحویل کاروانسرای تاریخی سمنان طولانی شده است که می‌بایست تا شنبه هفته آینده سند این کاروانسرا به ارگان مربوطه تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در شورای اداری استان سمنان با اشاره به مناقشه چند ساله کاروانسرای سمنان گفت: سند کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان شنبه هفته آینده به نام میراث فرهنگی یا هر دستگاه مسئول، صادر شود.

رئیس قوه قضائیه از طولانی شدن روند تحویل کاروانسرای تاریخی سمنان انتقاد کرد و افزود: حتماً اسناد این کاروانسرا در اختیار یک ارگان قرار گیرد، تا تصرف کاروانسرا را در دست داشته باشند.

وی با اشاره به معضل کمبود آب در استان سمنان اظهار کرد: بحران بی‌آبی در سراسر کشور وجود دارد ولی باید حقابه کشاورزان از نظر شرعی و قانونی پیگیری شود، چرا که برخی دارای حقابه هستند، اما دیگر آبی وجود ندارد.

این مقام مسئول به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان سمنان اشاره کرد وبیان داشت: تمامی این پروژه‌ها باید اولویت‌بندی شوند و با تخصیص اعتباری که داده می‌شود، کار تکمیلی آن‌ها انجام شود‌.

این مقام عالی قضائی همچنین تصریح کرد: برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام در استان دارای جانمایی مناسبی نیستند که باید تعیین تکلیف شوند.

وی با تأکید بر تعامل مدیران ارگان‌های مختلف برای حل مسائل و مشکلات در سطح استان، بیان کرد: هر پروژه‌ و درخواستی که منوط به ورود مسئولان کشوری است با جمع‌بندی مدیران همه دستگاه‌های استانی، ترتیب اثر داده خواهد شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از