در پاسخ به حمله صبح امروز آمریکا؛
سپاه، منافع آمریکا در منطقه را هدف گرفت
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیهای اعلام کرد: در پی حمله هوایی آمریکا به سواحل جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی سپاه نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه را هدف قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیهای با استناد به آیه شریفه «فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ» اعلام کرد: به دنبال نقض آتشبس از سوی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، آمریکا نیز به گفته این اطلاعیه، با نقض تعهدات خود و به بهانه ممانعت از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز، به سواحل جمهوری اسلامی ایران حمله هوایی کرده است.
در این اطلاعیه آمده است: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز، نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داده است.
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به بند ۵ تفاهمنامه اسلامآباد درباره ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز اعلام کرد: بر اساس این تفاهمنامه، ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است، اما آمریکا با تحریک جهات مختلف درصدد تخلف از این تعهد بوده که پاسخ لازم داده شد.
در پایان این اطلاعیه تأکید شده است: در صورت تکرار تجاوز، پاسخ جمهوری اسلامی ایران گستردهتر خواهد بود.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!