حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
امام جمعه دامغان مطرح کرد:

مشارکت در انتخابات رأی به جمهوری اسلامی

مشارکت در انتخابات رأی به جمهوری اسلامی

امام جمعه دامغان گفت: مشارکت حداکثری مردم سند اثبات جمهوریت نظام است و رأی به هرکدام از نامزدها رای به جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدحسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به حماسه حضور ملت ایران در هشتم تیرماه گفت: با یاری خداوند در این روز مردم ایران بار دیگر حماسه‌آفرینی کرده و با حضور حداکثری وفاداری و غیرت خود نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان یادآوری می‌کنند.

 وی در ادامه افزود: مسئله انتخابات فقط مختص به انتخاب رئیس‌جمهور نیست؛ بلکه انتخاب یک تفکر برای اداره کشور و تعاملات سیاسی است و بعد از آن موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود؛ زیرا صحنه انتخابات صحنه پدیدآمدن عزت و حماسه و رقابت برای خدمت است. 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی، تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است گفت: مشارکت حداکثری مردم سند اثبات جمهوریت نظام است و رای به هرکدام از نامزدها رأی به جمهوری اسلامی و رأی به ‌نظام و ساز و کار انتخابات است.

رستمیان تصریح کرد: اساس انقلاب اسلامی ولایت‌فقیه است و حضور پای صندوق‌های رأی به معنای تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مطالبه امام خمینی (ره) از امت انقلابی بود و بارها در وصیت‌نامه خویش بر این موضوع تأکید فراوان داشتند و امروز هم این امر مطالبه رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» است و طبق بیانات ایشان حماسه انتخابات تکمیل حماسه بدرقه شهیدان خدمت است و برای تکمیل آن حماسه لازم است که در انتخابات شرکت کنیم.

رستمیان ابراز کرد: حضور پای صندوق‌های رأی ادای دین به شهدا است، این نظام محصول و نتیجه جان‌فشانی‌ و از خودگذشتگی‌های مردم ایران به‌خصوص شهدا، جانبازان و آزادگان است که با تقدیم جان و سلامتی خود برای حفظ نظام، نهال انقلاب را به ثمر نشاندند، برای ادامه راه شهیدان و آرمان‌های بلند آنها یک وظیفه ملی، دینی، اعتقادی و انقلابی بر دوش همه ما گذاشته شده و آن حاضرشدن پای صندوق‌های رأی است.

وی در نهایت ابراز کرد: با یاری خداوند متعال ملت ایران با حضور و انتخاب فرد اصلح در انتخابات هشتم تیرماه حماسه‌سازی خود در سال جاری را تکمیل می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از