حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/10 شمسی | 2024/04/29 میلادی
امام‌ جمعه موقت سمنان:

ملت ایران ظلم و ذلت را نمی‌پذیرد

ملت ایران ظلم و ذلت را نمی‌پذیرد

امام‌ جمعه موقت سمنان گفت: ملت ایران به تعبیر شهید حاج‌قاسم سلیمانی، ملت امام حسین است و هیچ‌گونه ظلم و ذلتی را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تشکر از رزمندگان سپاه اسلام گفت: یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت در اسلام عدم‌ پذیرش ذلت است که به تعبیر سردار حاج‌قاسم سلیمانی ما ملت امام حسین هستیم؛ یعنی به دیگران ظلم نمی‌کنیم و زیر بار ظلم دیگران هم نمی‌رویم.

امام‌ جمعه موقت سمنان ضمن اشاره به آیه «وَ لْیَجِدُوافیکُمْ غِلْظَةً» در ادامه افزود: می‌بایست در مقابل دشمنان با اقتدار ایستادگی کرد و نرمش نداشته باشیم به‌ نحوی‌ که دشمن خشم ملت مسلمان را نسبت به جنایتش احساس کند و در تفسیر آیه شریف «أَشِدّاءُ عَلَی الککفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» به برخورد با دشمن و کفار اشاره شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنی با رژیم متجاوز صهیونیستی در چارچوب و خط‌ قرمز ایران اسلامی قرار دارد و این رژیم برای ملت ایران به‌عنوان یک غده سرطانی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: به تعبیر شهید مطهری اگر امام حسین (ع) در زمان کنونی حضور داشت با چه کسی می‌جنگید؟ مسلماً امام حسین (ع) با یزید امروز یعنی صهیونیست‌ها به مبارزه برمی‌خاست.

امام‌ جمعه موقت سمنان با اشاره به آیه «حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ وَ وَلِیٌّ لِمَنْ وَالاَکُمْ» ابراز کرد: ما با دشمنان در حال نبرد هستیم و این نبرد جزو تعالیم دینی اسلام محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به حمله پهپادی ایران به رژیم متجاوز تصریح کرد: صهیونیست‌ها رسماً به سفارت ایران به‌عنوان خاک کشور حمله کرده و چند نفر از نیروهای سپاه پاسداران کشور را به شهادت رساندند و حتی در کمال وقاحت عذرخواهی هم نکردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد تصریح کرد: اگرایران اسلامی در مقابل دست‌درازی و گستاخی رژیم جنایت‌کار کوتاهی و سهل‌انگاری کند در نوبت بعد کشورهای استکباری به خود اجازه می‌دهند محل سکونت مردم را هدف گلوله قرار دهند.

امام‌ جمعه موقت سمنان افزود: رژیم غاصب می‌بایست متوجه شود با هرگونه حمله نظامی در مقابل ایران با واکنش سخت‌تری مواجه خواهد شد و با پرتاب یک موشک با ده‌ها موشک جواب خواهد گرفت تا دیگر اجازه گستاخی در مقابل کشور ایران را به خود ندهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در شهادت حاج‌قاسم سلیمانی هم  کشور ایران سکوت می‌کرد با حوادث بسیار زیادی مواجه می‌شدیم؛ بنابراین نظام جمهوری اسلامی با حمله به پایگاه آمریکایی‌ها و با به هلاکت رساندن تعدادی از آنان و نشان‌دادن عدم ترس ایران در پاسخ موضوعات مهمی را به کشور آمریکا اثبات کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد در پایان با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای نظامی به‌خاطر عمل به دستورالعمل قرآنی و اخلاقی قدردانی کرد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از