حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

عشایر مدافع انقلاب هستند

عشایر مدافع انقلاب هستند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه عشایر مدافع همواره مدافع نظام و انقلاب بوده و هستند، گفت: از خودگذشتگی عشایر در حوزه‌های مختلف نشان داده است که در مواقع مهم و ضروری همواره در صحنه بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، منصور شوقانی، در همایش جهاد تبیین که با حضور سران ایلات، طوایف، اقوام و عشایر استان سمنان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش عشایر در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی گفت: از خودگذشتگی شما عشایر در حوزه‌های مختلف نشان داده است که در مواقع مهم و ضروری همواره در صحنه بوده‌اید و همچون دیگر اقشار؛ دفاع از حریم اهل‌بیت و نظام جمهوری اسلامی در بین غیور مردان عشایر نیز موج می‌زند.


شوقانی افزود: به‌پاس حضور همیشگی شما در همه صحنه‌های مختلف مسئولیت مسئولین نیز افزایش‌یافته است و ما نیز در جهت برطرف‌کردن مشکلات گام برمی‌داریم.


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تصریح کرد: همان‌طور که حضور شما عشایر در ۲۲ بهمن مشت محکمی به استعمارگران جهانی زد، ان‌شاءالله با حضور باشکوه خود در یوم‌الله ۱۱ اسفند باعث ایجاد قدرت ملی، امنیت، نمایش وحدت و عزت ملی و مرتفع‌شدن مشکلات در عرصه‌های مختلف شوید.

منبع:خبرگزاری بسیج

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از