حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان سمنان؛

فساد اخلاقی یکی از حربه‌های دشمن است

فساد اخلاقی یکی از حربه‌های دشمن است

شهید «محمدمهدی مظفری» در وصیت‌نامه‌اش خطاب به جوانان می‌نویسد: «با منافقان و سـوداگران مـرگ مبـارزه کنیـد کـه دشمن لباس میش به تن کرده است و از راه‌های فساد اخلاقی، جوانان و امـت حـزب‌الله را به کام مرگ می‌برند.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ شهید محمدمهدی مظفری بیستم خرداد ۱۳۴۴ در روستای کلامو از توابع شهرستان شاهرود چشم به جهان گشود. پدرش علی، ‌كارگری می‌كرد و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. نقاش خودرو بود. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. پنجم اسفند ۱۳۶۴ با سمت تخریب‌چی در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به پا، شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید:

ولایت فقیه استمرار حکومت انبیاست

ملت شریف ایران! در همه حال به یاد خدا باشید کـه «الا بـذکر الله تطمـئن القلـوب؛ ذکر خدا دل‌های‌تان را آرامش می‌بخشد» و در همه حال به یاد خدا باشـید کـه اگـر خـدا را فراموش کنید، در منجلاب هوی و هوس غرق خواهید شد.

 

برادران! امام عزیز را تنها نگذارید و حرف‌های پیامبرگونـه او را بـه گـوش جـان پـذیرا باشید و هیچگاه از خط ولایـت فقیـه خـارج نشـوید کـه ولایـت فقیـه اسـتمرار حکومـت انبیاست.

 

فساد اخلاقی، یکی از حربه‌های دشمن است

امت مسلمان ایران! هرگز جنگ را فراموش نکنید کـه بـه قـول امام عزیزمان «جنگ جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین مبارزه است.» بـرادران! همیشه و در همه حال در صحنه باشـید کـه بـه قـول سـردار شـهید اسـلام شـهید مهـدی زین‌الدین: «اگر امروز من و تو از این صحنه عقب بنشـینیم فـردا در مقابـل خـون شـهیدان هیچگونه جوابی نخواهیم داشت.» برادران! با منافقان و سـوداگران مـرگ مبـارزه کنیـد کـه دشمن لباس میش به تن کرده است و از راه‌های فساد اخلاقی، جوانان و امـت حـزب‌الله را به کام مرگ می‌برند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از