حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/06 شمسی | 2024/06/26 میلادی
امام جمعه آرادان تاکید کرد:

لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

امام‌ جمعه آرادان با اشاره به اینکه در این انتخابات حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی‌ حائز اهمیت است، گفت: در انتخاب فرد اصلح و ولایت‌مدار، باید جوابگو باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن اشاره به نزدیک شدن به انتخابات به لزوم شرکت آحاد مردم در آن تأکید کرد و گفت: رسانه‌های دشمن توپخانه‌ها را پر از آتش کرده و مدام در حال پمپاژ کردن ناامیدی و یأس در بین مردم هستند اما به برکت شهید جمهور مردم بیشتر از قبل برای شرکت در این امر مهم تلاش کرده و در پای صندوق‌های رأی‌ حضور خواهند یافت. 

وی ضمن اشاره به اینکه در این انتخابات حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی‌ حائز اهمیت است، اظهار کرد: در انتخاب فرد اصلح و ولایت‌مدار، باید جوابگو باشیم و این بسیار مهم است.

شریفی‌نیا در ادامه افزود: کسی را که جامع‌الشرایط و ولایت مدار است را انتخاب کنید.

 امام‌جمعه آرادان به ویژگی ولایت‌مداری شهید جمهور آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: در زمان تفویض حکم ریاست جمهوری که همزمان با دوره کرونا بود رئیسی گفت من به دلیل شرایط موجود از توفیق بوسیدن دست رهبری محروم شدم که این نشانه ولایت‌مداری است.

وی در ادامه به مراسم و مناسک حج ابراهیمی و بیانیه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برائت از مشرکین امسال باید در سراسر جهان ادامه یابد و فراتر از حج‌گذاران به آحاد مردم تسریع یابد.

شریفی‌نیا به حمله نظامیان اسرائیلی به جنوب لبنان و نوار غزه برای آزادی چهار اسیر خود اشاره کرد و افزود: در این حمله حدود ۲۲۰ نفر از فلسطینیان بی‌دفاع به خاک و خون کشیده شده و ۴۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از