حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
امام جمعه سرخه:

مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنید

مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنید

امام جمعه سرخه گفت: هر فردی سعی کند در این فرصت باقی‌مانده روی یک نفر اثر بگذارد تا در انتخابات حضور یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف با اشاره به توطئه‌های دشمن در انتخابات، گفت: آنها به دنبال عدم مشارکت و یا مشارکت ضعیف مردم در انتخابات هستند.

امام جمعه سرخه، افزایش شایعات را یکی از ابزارهای دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات عنوان کرد و افزود: شایعاتی ایجاد می‌کنند که می‌تواند در دل مردم لرزه و تردید ایجاد کند.

وی تصریح کرد: هر خبری که در مورد انتخابات می‌شنوید اصل را بر این بگذارید که این خبر درست نیست، مگر اینکه منبع معتبری برای آن خبر معرفی شده باشد.

به گفته امام جمعه سرخه؛ منبع معتبر در خصوص اخبار انتخابات، ستاد انتخابات کشور، صدا و سیما و خبرگزاری‌های شناخته شده و معتبر هستند.

اشرف با تأکید بر اینکه هر فردی سعی کند در این فرصت باقی‌مانده روی یک نفر اثر بگذارد تا در انتخابات حضور یابد، افزود: با دعوت همدیگر باعث مشارکت بالا در این انتخابات می‌شویم و با حضور به موقع از ازدحام جمعیت در ساعات پایانی رأی‌گیری جلوگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ایران کاملاً مردمی است، گفت: انتخابات با حضور طیف‌های سیاسی مختلف و نظارت‌های دقیق از طرف دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود که امکان جابه‌جایی با میزان بالای رأی و تخلف سازمان یافته وجود ندارد.

اشرف با توجه به اینکه میزان مشارکت اصل مهمی در انتخابات است، گفت: انتخاب اصلح یک وظیفه فردی‌ است به شخصی که به او اعتماد دارید رأی دهید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از