حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
در محور دامغان_ معلمان رخ داد؛

مرگ 3 عضو خانواده در واژگونی خودرو

مرگ 3 عضو خانواده در واژگونی خودرو

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث و فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان از مرگ سه نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه پژو در بعدازظهر امروز در حوالی دامغان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ پژمان قرائیان با بیان اینکه متأسفانه در جریان واژگونی مرگبار یک دستگاه خودرو پژو هر سه سرنشین خودرو جان باختند؛ اظهار داشت: در این سانحه جاده‌ای که در محور دامغان_ معلمان رخ داد سه سرنشین خودروی پژو در دم جان باختند.

 

 مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث و فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به مصدومیت یک نفر در این سانحه، ادامه داد: با اعلام وقوع این حادثه دو دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی حوالی ساعت ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه این حادثه در ۲۵ کیلومتری معلمان رخ داد اضافه کرد: متأسفانه در صحنه حادثه سه عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و فرزند حدود ۱۲ساله آنها در دم جان‌باخته بودند.

 

قرائیان به مصدوم شدن دیگر عضو این خانواده چهارنفره اشاره و تصریح کرد: کودک حدود ۵ساله این خانواده نیز با بالگرد به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد.

 

  مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث و فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان از تمام مسافران درخواست کرد: با رعایت قوانین رانندگی و انجام استراحت در حین سفر، از بروز خطرات پیشگیری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

 

ایسنا

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از