حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
مسئولان مراقب نفوذ جریانی دشمن باشند
خطیب جمعه سمنان:

مسئولان مراقب نفوذ جریانی دشمن باشند

خطیب جمعه سمنان گفت: همان‌طور که معظم‌له فرمودند باید در برابر نفوذ جریانی دشمن در بین مسئولان و تصمیم‌سازان کشور که سبب تغییر سبک زندگی و نگاه آرمانی آن‌ها می‌شود، هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به جنایات چند روز گذشته صهیونیست‌ها در لبنان گفت: هدف رژیم صهیونیستی جداکردن حمایت حزب‌الله لبنان از مردم غزه است که نه‌تنها موفق نمی‌شود؛ بلکه تنها با این جنایت خود را به نابودی و اضمحلال نزدیک‌تر خواهد کرد.

امام جمعه سمنان در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی نیز در برابر پاسخ حزب‌الله دچار خسارت‌های زیادی شده است؛ اما با سانسور رسانه‌ای از آمار کشته‌شدگان و زخمی‌های آن‌ها اطلاعاتی در دسترس نیست.

بنا به گفته وی، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند پیروزی نهایی با جبهه مقاومت است و دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد و خوشبختانه امروز شاهد هستیم مسلمانان از کشورهای مختلف اسلامی خواهان مبارزه با این رژیم سفاک بوده و منتظر اشارات سید حسن نصرالله هستند.

خطیب جمعه سمنان همچنین تأکید کرد که تمام مجاهدت‌های انجام‌گرفته در فلسطین و لبنان حکم جهاد فی‌سبیل‌الله را دارد و مشمول نصرت الهی خواهد شد.

مطیعی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس در رابطه با پدیده نفوذ تصریح کرد: نفوذ جریانی مسئله‌ای است که رهبر معظم انقلاب در مورد آن هشدار دادند و می‌بایست مراقب شبکه‌سازی دشمن در بدنه مسئولان و تصمیم‌سازان کشور باشیم تا دچار غرب‌زدگی و وادادگی در برابر استعمار نشویم.

وی همچنین ضمن ابراز تسلیت و همدردی در مورد حادثه معدن طبس ابراز کرد که مسئولان می‌بایست نسبت به تهیه تجهیزات و امکانات به‌روز در معادن اهتمام ورزند تا شاهد رخداد چنین حوادث تلخی در کشور نباشیم که جان کارگران شریف از دست برود.

امام‌ جمعه سمنان در بخش دیگری از خطبه‌های خود به حضور رئیس قوه قضائیه و معاونان وی در استان سمنان اشاره کرد و بیان داشت: مطالبات و مشکلات مردم استان سمنان به رئیس قوه قضائیه منتقل شد و قطعاً این مقام مسئول به‌عنوان عضوی از شورای قوا و هم به‌عنوان رئیس قوه قضائیه این مطالبات را پیگیری خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از