حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/13 شمسی | 2024/05/02 میلادی
رئیس‌جمهور:

مسکن، مهمترین مسئله در تشکیل خانواده است

مسکن، مهمترین مسئله در تشکیل خانواده است

رئیس‌جمهور در آیین واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن و زمین‌های طرح جوانی جمعیت در شاهرود گفت: دولت سیزدهم از طرح جوانی جمعیت حمایت می‌کند و در این مسیر نهضت ملی مسکن در کل کشور به راه افتاده است.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در آیین واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن و زمین‌های طرح جوانی جمعیت گفت: خانواده دارای اهمیت زیادی است و دشمن می‌خواهد ما خانواده نداشته باشیم و در این مسیر با تبلیغات سوء به دنبال ایجاد بحران در بنیان خانواده است.

رئیس‌جمهور در ادامه افزود: دشمن در مغرب‌زمین با تبلیغ رفتار مذمت شده همجنس‌بازی  به دنبال از بین بردن نسل بشریت است که در مقابل بنده در سازمان ملل بحران مسئله خانواده را مطرح و تشکیل بنیان مقدس خانواده را تبلیغ کردم.

بنا به گفته رئیسی، مهم‌ترین مسئله خانواده است و دولت با تهیه مسکن و زمین خانواده را حمایت می‌کند و در این مسیر از قانون جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم.

وی همچنین ابراز کرد: امروز نهضت مسکن در کل کشور به راه افتاده و در جای‌جای کشور ساخت مسکن در حال انجام است و در استان سمنان نیز ساخت 19 هزار واحد مسکن در حال انجام است که 2 هزار واحد آن تحویل داده شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمده تاکنون در تلاش هستیم با افزایش تسهیلات بانکی مسئله مسکن را حل کنیم تا به‌واسطه آن شاهد افزایش آمار ازدواج در جامعه باشیم؛ چون مهم‌ترین مسئله در مسیر تشکیل خانواده مسئله مسکن است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از