حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان خبر داد:

نجات 26 نوزاد از سقط در مرکز نفس

نجات 26 نوزاد از سقط در مرکز نفس

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: با ارائه خدمات مشاوره‌ای در مرکز نفس 26 نوزاد از سقط حتمی و جنایی نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، مراسم بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی  به مناسبت سالگرد شهادت شهید محمدعلی رهنمون به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در سالن همایش ستاد دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.

منصور شوقانی در این همایش ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهادی اقشار بسیج جامعه پزشکی گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های سفیدپوشان بی‌ادعا چه در دوران کرونا و چه در هشت سال جنگ تحمیلی نشان از روح ایثار و از خودگذشتگی در این قشر است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه افزود: مجاهدت‌های این قشر با تقدیم 300 شهید راه سلامت و همچنین 4 هزار شهید دوران جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی نشان از وفاداری آنها به آرمانهای انقلاب و ولایت است.

این مقام مسئول حماسه 11 اسفند ماه را جلوه ای از اقتدار و اتحاد مردم ایران دانست و افزود: مردم ایران با این حضور پرشور  درس  عبرتی به دشمنان این مرز و بوم دادند که تصور و خیال خام تصرف ایران را در سرنپرورانند.

شوقانی ابراز کرد: مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی نشان دادند که فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و تنها به عملکرد و خدمات جهادی مسئولین رأی داده‌اند.

ارائه بیش از 4 هزار خدمت در مناطق محروم 

ابوالفضل منشی‌زاده نیز در این همایش با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی در سطح استان سمنان گفت: قشر بسیج جامعه پزشکی در سطح استان 11 کانون و سه دفتر دارد که 22 گروه جهادی در این بخش ها مشغول به اارئه خدمات هستند.

بنا به گفته منشی‌زاده در سال جاری بیش از 173 تیم تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم اعزام و بیش از 4 هزار خدمت به مردم این مناطق ارائه شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان از ارائه خدمات 173 میلیون تومانی دارویی به مردم مناطق محروم خبر داد و افزود: در مجموع بالغ بر یک میلیارد و 450 میلیون تومان خدمات در بخش‌های مختلف به مردم این مناطق ارائه شده است.

بنا بر گفته این مقام مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان به مقوله جمعیت در این استان نیز توجه ویژه داشته و با راه‌اندازی مرکز نفس و نجات کودکان سقط زمینه تولد 26 نوزاد را با ارائه خدمات مشاوره‌ای و نجات از سقط فراهم ساخته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از