حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/04 شمسی | 2024/06/24 میلادی
عضو شورای اسلامی شهر سمنان:

چشم جهان به انتخابات ایران است

چشم جهان به انتخابات ایران است

عضو شورای اسلامی شهر سمنان گفت:امروز یک جهان چشمشان به ملت ایران است و می‌خواهند ببینند که مردم در این انتخابات چقدر مشارکت و حضور خواهند داشت.

رضا صباغیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه مشارکت و حضور در انتخابات حائز اهمیت است، گفت: ملت ایران همیشه سنگ تمام گذاشته و همراه با جریان انقلاب اسلامی بوده‌ است و این بار نیز قطعاً حماسه‌ای دیگر خلق خواهد شد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: مشارکت حداکثری در انتخابات مکمل حماسه حضور در تشیع پیکر شهیدان خدمت است.

وی در ادامه افزود: امروز یک جهان چشمشان به ملت ایران است و می‌خواهند ببینند که مردم در این انتخابات چه می‌کنند و نتیجه انتخابات چه می‌شود. 

عضو شورای اسلامی  شهر سمنان با اشاره به اینکه همه ارگان‌های مربوطه برای حماسه هشت تیر در تلاش هستند گفت: هماهنگی تمام دستگاه‌ها در انجام وظایف قانونی و ایجاد فضای رقابتی سالم برای تمامی نامزدها و فراهم‌کردن بستر مناسب برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات مواردی است که همه عزیزان در راستای تحقق آن شبانه‌روز در حال تلاش‌ هستند.

صباغیان تصریح کرد: مشارکت در انتخابات و برگزیدن فرد اصلح باعث پیشرفت کشور در همه امور به‌خصوص در امر اقتصاد و پر شدن خلأهای به وجود آمده در بحث معیشت می‌شود. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین خدمت شهید آیت‌الله رئیسی به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام بود که هم در استان سمنان و هم در سراسر کشور اتفاق افتاد.

صباغیان در ادامه بیان کرد: از دیگر کارهای این شهید والامقام ساماندهی ارتباطات بین‌المللی کشور بود؛ این ساماندهی از کشورهای همسایه شروع شد و حتی به کشورهای اروپایی هم رسید. 

این مقام مسئول ابراز کرد: ادامه این اقدامات و تحقق اهداف دولت سیزدهم در گرو انتخاب رئیس‌جمهور اصلحی است که بتواند همراه با ریل‌گذاری انجام شده توسط شهید رئیسی پیشروی کند تا کشور دچار عقب‌گرد نشود. 

وی در نهایت ابراز کرد: بر آحاد کشور واجب است با بصیرت‌افزایی و حضور در انتخابات تلاش کنند تا فردی انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از