حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/10 شمسی | 2024/04/29 میلادی
نماینده ویژه وزیر صمت:

کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود

کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود

نماینده ویژه وزیر صنعت معادن و تجارت کابینه سیزدهم از ایجاد کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌های کشور خبر داد و گفت: این مهم باهدف تسهیل‌گری در امر جذب سرمایه‌گذار انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ علی گلشنی ضمن اشاره به اهداف سفر خود به استان سمنان بیان کرد: دیدار با مسئولان صمت و کارگروه رفع موانع تولید در کنار بازدید از وضعیت کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی و معدنی در کنار گفتگو با فعالان حوزه صمت و سرمایه‌گذاران از جمله اهداف این سفر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آخرین تحولات در حوزه صنعت،معدن و تجارت در کشور افزود: ایجاد کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها باهدف تسهیلگری در امر جذب سرمایه‌گذار از جمله اولویت‌های وزارت صنعت معدن و تجارت در سال جاری خواهد بود.

نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این کارگروه‌ها می‌کوشند تا موانع سرمایه‌گذاری در استان‌های کشورمان را برطرف سازند، ابراز کرد: خوشبختانه چه به لحاظ رفع موانع تولید و چه رفع موانع سرمایه‌گذاری اتفاقات و اقدامات خوبی در استان سمنان رخ داده است.

گلشنی با بیان اینکه یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه شناسایی افراد مستعد در زمینه سرمایه‌گذاری و کسانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی هستند، محسوب می‌شود، افزود: اهتمام مسئولان استانی در این زمینه نیاز است تا به بهترین اهداف دست یابیم.

وی با بیان اینکه دیگر محوری که کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌های کشورمان دنبال خواهند کرد شناسایی و احصای طرح‌ها و ظرفیت‌های قابل ‌سرمایه‌گذاری و معرفی آنها است، تأکید کرد: شناسایی و احصای پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری هر استان به تسهیل در امر سرمایه‌گذاری به‌خصوص در زمینه تولید منجر خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین ابراز کرد: کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌های کشور با توجه به شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم، می‌بایست تلاش کنند تا افراد کارآفرین و توانمند و علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری را شناسایی و جذب کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از