حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

کشف ۳۸ فقره سرقت در شاهرود

کشف ۳۸ فقره سرقت در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای سابقه‌دار محتویات خودرو با اعتراف به ۳۸ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در شاهرود، مأموران انتظامی این شهرستان بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 وی با بیان اینکه گشت‌های انتظامی به‌صورت هدفمند نسبت به پیگیری موضوع اقدام کردند، افزود: درنهایت مأموران یگان امداد به همراه کارکنان کلانتری ۱۱ آزادی حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های شهر به یک نفر در حال پرسه‌زدن اطراف خودروهای پارک‌شده، مشکوک شدند.

 فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: پس از دستگیری و انتقال فرد مظنون به کلانتری و انجام تحقیقات فنی به ۳۸ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شاهرود اعتراف کرد.

 موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم ۴۵ساله دارای سابقه سرقت خودرو، معتاد و غیربومی بود، به شهروندان توصیه کرد تا خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقای امنیت در جامعه همکاری کنند.


منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از