حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

گره‌های اقتصادی با اقدام جهادی باز می‌شود

گره‌های اقتصادی با اقدام جهادی باز می‌شود

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای حل معضل اقتصادی می‌بایست کار جهادی و انقلابی کرد و از ابتدای انقلاب تاکنون هم هر زمانی که کار جهادی و انقلابی کردیم خداوند ما را یاری کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ علی فدوی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر سمنان و با حضور جمعی از مسئولان عصر امروز برگزار شد، گفت: دشمن تلاش مذبوحانه‌ای برای در تنگنا قراردادن معیشت مردم در جنگ اقتصادی به کار برده؛ اما غافل از اینکه مردم ما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پای آرمان‌های انقلاب اسلامی جان را هم فدای انقلاب کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ادامه افزود: برای حل معضل اقتصادی می‌بایست کار جهادی و انقلابی کرد و از ابتدای انقلاب تاکنون هم هر زمانی که کار جهادی و انقلابی کردیم خداوند ما را یاری کرده و وعده خداوند حق است.

این مقام مسئول ابراز کرد: بعد از جنگ 8 ساله دفاع مقدس کسی دیگر جرئت تجاوز به خاک کشور ما را نداشت؛ اما جنگ اقتصادی دشمن همچنان ادامه دارد و برای پیروزی در این جنگ باید با تلاش انقلابی و جهادی و با  تمام الزامات و توان پای‌کار برویم.

وی با بیان اینکه جبهه حق همواره بر اساس وعده الهی پیروز است، ابراز کرد: زمانی که ملتی به پا می‌خیزد و با تمام توان در برابر استکبار می‌ایستد خداوند هم حمایتش می‌کند و امروز در نبرد بین غزه و صهیونیسم باطل، خداوند با مردم مظلوم فلسطین است و صدای مظلومیت آنها به قلب استکبار جهانی هم رسیده است.

فدوی با بیان اینکه امروز دنیا به حق بودن جمهوری اسلامی ایران پی برده است ادامه داد: حزب خدا همیشه پیروز است و ملت ایران همواره حامی و طرف‌دار حق است و موجی که امروز در دانشگاه‌های اروپا و امریکا ایجاد شده نشان از نفوذ جریان انقلاب اسلامی در آن‌سوی مرزها است

وی تصریح کرد: استان سمنان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه سازندگی در کشور است و در این راستا و ایجاد پنل‌های خورشیدی اقدامات خوبی انجام شده و باید زا طرفیت کویری استان سمنان بیش از پیش در زمینه انرژی خورشیدی بهره گرفت.

این مقام مسئول از تلاش برای آبرسانی به 10 هزار روستا در کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: در این راستا بیش از 50 درصد هدف‌گذاری محقق شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از