حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است

۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۱۳ آبان‌ماه اساس و پایه افول قدرت آمریکا در سطح بین‌الملل از سال ۵۷ است و از همان زمان تا به امروز افول قدرت استکبار ادامه دارد.

مهدی کاشفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی و یکی از عوامل مهم پیشرفت دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه اخیر بوده است گفت: روز ۱۳ آبان‌ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش‌آموزان بصیر در واقع نمادی از پایداری اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خاطرنشان کرد: دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی همچون استقلال امروز کشور مرهون وحدت، هوشمندی و روحیه استکبارستیزی مردمی بصیر و ولایت‌مدار در نظام جمهوری اسلامی است.
 
 کاشفی با بیان این که در ۱۳ آبان‌ماه ناقوس زوال آمریکای جهان‌خوار و مستکبر به صدا درآمد، تصریح کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فرصت مناسبی است تا پرونده افتخارآمیز استکبارستیزی مردم ایران را واکاوی کنیم و تاریخ را عبرت بدانیم که چگونه استکبار جهانی هنوز هم به تلاش مذبوحانه خود برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی و زورگویی ادامه می‌دهد.
 
 مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: یکی از ابزارهای آمریکا در چالش ۴۰ساله با ایران استفاده از «جنگ رسانه‌ای» بوده است جنگ رسانه‌ای آمریکا به معنی دروغ‌پراکنی، فتنه‌انگیزی و تحریک افراد از ابتدای انقلاب اسلامی بوده که البته امروز با استفاده از فضای مجازی، شیوه‌های آن جدیدتر شده است.
 
 
 وی خاطرنشان کرد: دنیا امروز ناظر پیشرفت‌های ایران در همه عرصه‌ها است، ایران امروز در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد، حرف ایران در منطقه و دنیا نافذ است و طبیعی است که دشمنان در مقابل این پیشرفت‌ها فتنه کنند و سکوت نکنند.
 
 کاشفی با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از مولفه‌های اصلی و اساسی انقلاب اسلامی است گفت: این مؤلفه، اساس و پایه افول قدرت آمریکا در سطح بین‌الملل از سال ۵۷ است و از همان زمان تا به امروز افول قدرت استکبار ادامه دارد.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با تأکید بر اینکه آمریکا در این شرایط نسبت به پیشرفت ایران بی‌تفاوت نخواهد بود عنوان کرد: توطئه و برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با ایران قطعی است و اگر می‌خواهیم بالا برویم باید از فتنه‌ها عبور کنیم و راه عبور از فتنه دشمن جهاد تبیین است.
 
 
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از