حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

4 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است

4 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از ابلاغ سهمیه استان در زمینه مشاغل خانگی خبر داد و گفت: با اعطای این تسهیلات، 4 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ احمد نورانی ضمن بیان اینکه بیش از ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی برای استان سمنان در نظر گرفته شده است، گفت: تعهد استان در زمینه ایجاد مشاغل خانگی با این میزان تسهیلات بانکی، 4 هزار مورد است.

وی با بیان اینکه از این 4 هزار شغل می‌بایست ۶۰۰ شغل مختص فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار استان سمنان باشد، افزود: این طرح می‌کوشد تا برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جویای کار در استان با اعطای تسهیلات، فرصت شغلی ایجاد کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه توزیع شهرستانی این میزان تسهیلات بانکی صورت خواهد گرفت و میزان و کیفیت آن به فرمانداران هشت‌گانه استان ابلاغ می‌شود، گفت: فرمانداران نیز موظف خواهند بود که سهمیه شهرستان خود را در نقاط مختلف ابلاغ کنند تا مردم استان بتوانند از این ظرفیت خوب ایجاد اشتغال بهره‌مند شوند.

نورانی با بیان اینکه دولت بر ایجاد مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده‌ها تأکید دارد، گفت: در آخرین کارگروه اشتغال استان سمنان پیرامون همکاری بانک‌ها با اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در استان نیز تأکیداتی صورت گرفت.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از