رئیس آب و فاضلاب گرمسار مطرح کرد:
کاهش تنش آبی ایوانکی با حفر چاه جدید
رئیس اداره آب و فاضلاب گرمسار از بهرهبرداری از یک حلقه چاه جدید برای کاهش تنش آبی در شهر ایوانکی خبر داد.
رئیس آب و فاضلاب گرمسار مطرح کرد:
رئیس اداره آب و فاضلاب گرمسار از بهرهبرداری از یک حلقه چاه جدید برای کاهش تنش آبی در شهر ایوانکی خبر داد.
مرآت گزارش میدهد؛
سمنان در آستانه سفر رئیسجمهور، با انبوهی از مطالبات انباشته در حوزههای آب، صنعت، اشتغال و زیرساخت، چشمانتظار آن است که اینبار تصمیمها از سطح وعده فراتر رفته و به برنامههای عملی برای حل چالشهای واقعی استان تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای سمنان تأکید کرد:
مدیرعامل شرکت آب منطقهای سمنان گفت: تداوم خشکسالی و نبود بارش مؤثر منابع زیرزمینی استان را تحت فشار قرار داده و در چنین شرایطی، صرفهجویی و مدیریت مصرف آب باید از یک رفتار مقطعی به یک فرهنگ عمومی و پایدار در جامعه تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای سمنان مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت آب منطقهای سمنان با اشاره به کاهش چشمگیر ورودی آب به سدهای استان سمنان، خواستار همکاری کشاورزان در مدیریت بهینه مصرف آب و رعایت الگوهای کشت مناسب شد.
استاندار سمنان مطرح کرد:
استاندار سمنان با تأکید بر لزوم مشارکت همگانی برای مدیریت مصرف بهینه آب، گفت: مقابله با هدررفت آب با اصلاح فوری شبکههای انتقال ممکن میشود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان گفت:پروژههای مربوط به استفاده از پساب در استان سمنان در حال پیشرفت است که با اجرای آن نیاز صنایع به آب مرتفع خواهد شد.