حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
در دی‌ماه برگزار می‌شود؛

برگزاری دوره تربیت‌مربی آموزش نوین قرآن در دامغان

برگزاری دوره تربیت‌مربی آموزش نوین قرآن در دامغان

دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم با عنوان بشری و با حضور جمعی از علاقه‌مندان اواسط دی‌ماه در دامغان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به‌اتفاق سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با حضور در مؤسسه رحیق تسنیم این شهرستان در خصوص برگزاری دوره آموزشی به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

 مجتبی نورمحمدی گفت: این دوره طبق برنامه در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی به میزبانی مؤسسه قرآنی رحیق تسنیم برگزار خواهد شد.

 در این نشست که جمعی از مسئولان و فعالان قرآنی حضور داشتند بر ضرورت هرچه بهتر برگزاری این دوره و جذب بیشتر علاقه‌مندان به علوم قرآنی در آن تأکید شد.

 آموزش به روش نوین و دانشگاهی، ارائه محتوا و مطالب آموزش استاندارد قابل‌درک برای تمامی اقشار جامعه، جلوگیری از اتلاف زمان، ساده‌سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت از ویژگی‌های این دوره آموزشی است.

 به شرکت‌کنندگان در این دوره در صورت کسب حدنصاب نمره، گواهینامه و مدرک معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا و ۲۰ ساعت آموزش ضمن خدمت نیز محسوب می‌شود.

 دوره آموزشی طرح ملی بشری بیستم مهر در سمنان و در تالار شهید مطهری سمنان برگزار شد و ۱۸۰ تن از مربیان قرآنی، مدیران موسسه‌های قرآنی، آموزگاران و علاقه‌مندان به علوم قرآنی به مدت ۱۶ ساعت زیر نظر سه تن از مدرسان اعزامی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرپرستی ابراهیم کرمانی‌نژاد مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از