حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

شهید امیرعبداللهیان نماد دیپلماسی عزتمندانه بود

شهید امیرعبداللهیان نماد دیپلماسی عزتمندانه بود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شهید امیرعبداللهیان در عین حال که به‌دنبال گسترش روابط با کشورهای منطقه‌ای بود از مواضع انقلاب اسلامی دفاع می‌کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ آئین رونمایی از سردیس و قبر نمادین شهید دیپلمات حسین امیرعبداللهیان به میزبانی گلزار شهدای فردوس رضا دامغان با حضور خانواده معظم شهید؛ سفیر کشور عراق و مسئولان استانی برگزار شد.

منصور شوقانی در این آئین ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای خدمت به‌ویژه شهید دیپلمات حسین امیرعبداللهیان گفت: شهید امیرعبداللهیان تابع و مطیع  اوامر رهبر انقلاب بود و همواره رهنمودهای معظم‌له را در اجرای برنامه‌های حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی نصب‌العین قرار می‌داد.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: شهید امیرعبداللهیان توانست به‌واسطه برقراری تعاملات مناسب با کشورهای منطقه سبب گسترش روابط خارجی با آن‌ها شده و توطئه انزوای ایران اسلامی را خنثی سازد. 

این مقام مسئول در نهایت ابراز کرد: وزیر امور خارجه شهید به‌دنبال انزوای رژیم منحوس صهیونیستی بود و در این مسیر با تمام قوا و برقراری تعاملات منطقه‌ای توانست موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از