حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:

آبرسانی به 5 روستای شهرستان آرادان

آبرسانی به 5 روستای شهرستان آرادان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از بهره برداری یک چاه آب برای آبرسانی به روستاهای رستم‌آباد، یاتری‌سفلی، ده سلطان، حسین‌آباد و دولت‌آباد در شهرستان آرادان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ محمدطاهری با اشاره به برگزاری آیین پروژه آبرسانی به روستای رستم‌آباد از توابع شهرستان آرادان، ضمن قدردانی از استاندار سمنان و دستگاه‌هایی که کمک‌کار این شرکت در افتتاح طرح آبرسانی به تعدادی از روستاهای آرادان بودند، اظهار کرد: چاه مزبور با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی به روستاهای رستم‌آباد، یاتری‌سفلی، ده‌سلطان، حسین‌آباد و دولت‌آباد وارد مدار بهره‌برداری شد و مردم این روستاها از این نعمت الهی سیراب می‌شوند.

 

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستای رستم‌آباد دومین پروژه‌ای بود که در هفته دولت توسط شرکت آب و فاضلاب افتتاح شد و مردم از خدمات‌رسانی آن بهره‌مند شدند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: باتوجه‌به کمبود بارش‌ها و تنش‌های پیشروی استان سمنان خوشبختانه فصل گرما که در روزهای پایانی آن به سر می‌بریم، را بدون تنش جدی و قطعی سپری کردیم که جز باهمت و تلاش همکاران در شرکت آبفا میسر نبود سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان با اشاره به برگزاری آیین پروژه آبرسانی به روستای رستم‌آباد از توابع شهرستان آرادان، ضمن قدردانی از استاندار سمنان و دستگاه‌هایی که کمک‌کار این شرکت در افتتاح طرح آبرسانی به تعدادی از روستاهای آرادان بودند، اظهار کرد: چاه مزبور با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی به روستاهای رستم‌آباد، یاتری‌سفلی، ده‌سلطان، حسین‌آباد و دولت‌آباد وارد مدار بهره‌برداری شد و مردم این روستاها از این نعمت الهی سیراب می‌شوند.

 

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستای رستم‌آباد دومین پروژه‌ای بود که در هفته دولت توسط شرکت آب و فاضلاب افتتاح شد و مردم از خدمات‌رسانی آن بهره‌مند شدند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: باتوجه‌به کمبود بارش‌ها و تنش‌های پیشروی استان سمنان خوشبختانه فصل گرما که در روزهای پایانی آن به سر می‌بریم، را بدون تنش جدی و قطعی سپری کردیم که جز باهمت و تلاش همکاران در شرکت آبفا میسر نبود.


فارس



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از