حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
با ارزش ۴۰۰ میلیارد ریالی انجام شد؛

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری مهدیشهر

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری مهدیشهر

آیین بهره‌برداری از هشت پروژه شهرداری مهدی‌شهر در هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، شهردار و اعضای شورای شهر مهدی‌شهر و مدیران این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، محمد حمیدی در این مراسم که در سالن همایش‌های شهرداری مهدی‌شهر برگزار شد، با اشاره به همدلی و اتحاد اعضای شورای شهر مهدی‌شهر، گفت: ابقا سه‌ساله رئیس شورای شهر مهدی‌شهر و همکاری با شهردار و مجموعه شهرداری، وحدت مجموعه را نشان می‌دهد که در استان سمنان بی‌نظیر است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: شهرداری‌ها به دلیل مشکلاتی که در بخش درآمدی دارند، اجرای طرح‌های عمرانی و خدمات‌رسانی آنها بسیار دشوار است و در این شرایط بهره‌برداری ازهشت پروژه به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در مهدی‌شهر رقم قابل‌توجهی است. این اتفاق قطعاً با درایت شهردار و شورای شهر و تلاش‌های پرسنل شهرداری مهدی‌شهر امکان‌پذیر است.

 

وی با اشاره به مصوبه تعریض خیابان امام (ره) مهدی‌شهر، اظهار داشت: تلاش شد بعد از تصویب این طرح، امتیازات قابل‌توجهی به شهروندان جهت تسهیل در این طرح داده شود و ما این آمادگی را داریم با پیشنهاد شهرداری، در کمیسیون ماده ۵، امتیازات قانونی بیشتری را هم قائل شویم.

 

حمیدی در پایان از مجموعه شهرداری مهدی‌شهر خواست همکاری لازم را با شهروندان در جهت تعریض خیابان امام (ره) داشته باشند و گفت: توجیه و برخورد مناسب و دادن اطلاعات صحیح می‌تواند همکاری شهروندان را به دنبال داشته باشد و این راه را برای سرعت‌بخشیدن در اجرای این طرح هموار می‌کند.

 

علیرضا شربت‌دار نیز ضمن تشکر از همراهی معاون امور عمرانی استاندار در حل‌وفصل پرونده‌های ده تا پانزده‌ساله و عنایت ویژه به شهرداری‌ها گفت: اقدامات انجام شده با تلاش خالصانه پرسنل شهرداری و همراهی شورای شهر امکان‌پذیر شد که دست تک‌تک آنها را می‌فشارم.

 

 شهردار مهدی‌شهر افزود: شهرداری مهدی‌شهر با بضاعت کم تلاش داشته هیچ‌وقت از مسیر رشد و توسعه شهری باز نماند و همکاری مهندس حمیدی در تصویب تعریض خیابان امام (ره) که مطالبه چند ساله شهروندان بوده، قابل‌تقدیر است.

 

وی با اشاره به طرح‌های شهرداری مهدی‌شهر عنوان کرد: هشت طرح به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است و تعدادی طرح نیز آماده اجراست که تلاش شده عدالت و توسعه شهری در همه مناطق شهر رعایت شود.

 

در ادامه از پرسنل زحمت‌کش شهرداری مهدی‌شهر تقدیر و‌ پروژه‌های هفته دولت افتتاح شد.

 

فاز اول کنارگذر چیک چیک لوبار، احداث پل هوایی عابر پیاده بلوار نماز، بازپیرایی میدان نماز، خرید یک دستگاه بیلبکو و تجهیز موتوری شهرداری مهدی‌شهر به جرثقیل و راه‌اندازی لودر و بیل و ماشین‌آلات راه‌سازی،  احداث بوستان امید، احداث بوستان مهر، بازپیرایی پارک بام لند، خرید ۸ ست پلی‌اتیلن، اجرای آسفالت خیابان‌های سطح شهر از طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای خبر/

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری مهدیشهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از