حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:

امروز تقابل بر سر اسلام ناب محمدی است

امروز تقابل بر سر اسلام ناب محمدی است

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: امروز جنگ در جهان در برابر اسلام ناب محمدی است و تمام ملحدین عالم در برابر ما قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ همایش اقتدار بسیجیان شهرستان میامی صبح امروز با حضور سردار حیدربابا احمدی ریاست سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در محل مسجد جامع دهستان نردین برگزار شد.


حیدربابا احمدی در این همایش باشکوه با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امروز شاهد ظفر و نصرت الهی نسبت به جبهه حق هستیم و امیدوار هستیم که این پیروزی در نهایت به نابودی کامل رژیم منحوس کودک‌کش ختم شود.


وی در ادامه افزود: از صدر اسلام تاکنون تقابل حق و باطل وجود داشته و دشمن از راه‌های گونان به دنبال ضربه‌زدن به مسلمین است و آنچه که در این چند وقت در غزه رخ‌داده موضوع تازه‌ای نبوده و ظلم نسبت به مسلمین تا قیامت نیز ادامه خواهد یافت.


رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور ابراز کرد: امروز در حوزه نظامی در اوج اقتدار قرار گرفته‌ایم و باید بدانیم تنها راه تسلط بر دشمن قدرتمندشدن در زمینه‌های مختلف و همچنین ایستادگی و مقاومت و پیروی از ولایت است.


وی نعمت ولایت و رهبری مقام معظم رهبری را از عنایات خداوند نسبت به جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: رهبر ایران اسلامی مقتدای جهان اسلام است و ایشان رمز پیروزی را قدرتمند شدن در همه زمینه‌ها می‌دانند.


بنا به گفته این مقام مسئول، امروز جنگ در جهان در برابر اسلام ناب محمدی است و تمام ملحدین عالم در برابر ما قرار گرفته‌اند؛ اما کشور ما به لطف الهی در حال پیشرفت است و استکبار جهانی هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

 

جذب بسیجیان در شهرستان میامی از حد انتظار بالاتر است


محمدمهدی اسماعیلی، در این همایش و جمع باشکوه بسیجیان شهرستان میامی با اشاره به تلاش و انگیزه شبانه‌روزی بسیجیان این شهرستان در جهت پیشبرد اهداف بسیج و رفع مشکلات جامعه گفت: شهرستان میامی در شرقی‌ترین نقطه از استان سمنان و با جمعیتی در حدود ۵۰ هزار نفر قرار گرفته و با وجود محرومیت اما با تلاش شبانه‌روزی بسیجیان فعالیت‌های ارزنده‌ای در حوزه های گوناگون عملیاتی شده است.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میامی در ادامه افزود: این شهرستان ولایت‌مدار و شهیدپرور ۱۸۲ شهید را تقدیم انقلاب کرده و بسیجیان این شهرستان در ۷۲ پایگاه مقاومت بسیج خواهر و برادر حضور پررنگی دارند.


بنا به گفته اسماعیلی، بیش از ۷ هزار بسیجی فعال و همچنین بیش از ۱۰ هزار بسیجی عادی درعرصه‌های یازده‌گانه سازمان بسیج در این شهرستان نقش‌آفرینی می‌کنند.


وی همچنین خاطرنشان کرد: قرارگاه نبی‌اکرم شهرستان میامی به دلیل داشتن مسئولین اجرایی خوب یکی از فعال‌ترین قرارگاه‌های پیامبر اکرم در سطح استان است که با حمایت و همراهی مسئولین توانسته به اهداف مربوطه دست یابد.


فرمانده سپاه شهرستان میامی با بیان اینکه قرارگاه محله اسلامی یکی از فعال‌ترین قرارگاه است، ابراز کرد: با حمایت و تلاش مسئولین ۳۷ قرارگاه محله اسلامی سازماندهی شده و به‌صورت عملیاتی در این قرارگاه اقدامات مربوطه انجام می‌شود.


بنا به گفته اسماعیلی، ولایتمدای از شاخصه‌های بارز مردم این دیار است و به همین خاطر میزان جذب در این شهرستان حدود ۱۰ درصد از حد موردنظر در سند اعتلا بالاتر و در حدود ۴۸/۵ درصد از جامعه هدف موردنظر است.


این مقام مسئول بیان کرد: یکی دیگر از قرارگاهی فعال در این شهرستان قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی است که در این جهت حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام اشتغالزایی به بسیجیان در عرصه‌های مختلف پرداخت شده است.


این مقام مسئول در نهایت ابراز کرد: هم‌افزایی و همدلی در سطح مسئولین این شهرستان موجب شده در سال گذشته سپاه شهرستان میامی به‌عنوان قرارگاه برتر در پیشبرد اهداف بسیج در جشنواره مالک‌اشتر استانی برگزیده شود.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از