حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
امام‌جمعه شهرستان سرخه:

ایران اسلامی همواره حامی مظلومان است

ایران اسلامی همواره حامی مظلومان است

امام‌جمعه شهرستان سرخه گفت:ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی همواره به دنبال حمایت از مستضعفین و مظلومان جهان بوده و امروز به همین خاطر است که تمام هجمه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سرخه که به میزبانی حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد، با اشاره به  جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: مردم مظلوم این منطقه در شرایط سخت و بدون دارو و انرژی همچنان مقام و مجاهد هستند و قطعاً این حرکت الهی بابصیرت و آگاهی به نتیجه خواهد رسید.

امام‌جمعه شهرستان سرخه در ادامه افزود: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی همواره به دنبال حمایت از مستضعفین و مظلومان جهان بوده و امروز به همین خاطر است که تمام هجمه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی است تا مردم را از نظام جدا و از صحنه خارج سازد.

خطیب جمعه شهرستان سرخه همچنین ابراز کرد: تمام تلاش‌های دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات و عدم حضور در صحنه‌هایی مانند 22 بهمن‌ماه و هر چیزی که ملت را بیدار و زنده نگه می‌دارد به همین خاطر است.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف ملت ایران برخلاف تصور دشمن آگاه‌تر و هوشیارتر از همیشه باصلابت و استوار پشت سر رهبرش حرکت خواهد کرد و دشمن را ناامید می‌کند.

وی همچنین با اشاره به عید بزرگ مبعث ابراز کرد: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی که خداوند بر بندگانش منت نهاد و به آنها ارزانی داشت نعمت پیامبر و پیشوا بود که خداوند پیامبری از بین خود مؤمنین برای راهنمایی آنها فرو فرستاد.

امام‌جمعه شهرستان سرخه در نهایت افزود: بعث پیامبر باعث شد از جهل و نادانی به سمت روشنایی حرکت کنیم و در آستانه ماه شعبان چه خوب است با ذکر صلوات و عبادت به پیامبر مهربانی‌ها عرض ارادت کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از