حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/04 شمسی | 2024/06/24 میلادی
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان سمنان؛

برادران و خواهرانم! وحدتتان را حفظ کنید

برادران و خواهرانم! وحدتتان را حفظ کنید

شهید «غلامعلی صالحی‌نژاد» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «برادران و خواهرانم! وحدتتان را حفظ و همگام با روحانیت حرکت کنید. همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و نماز خود را بپا دارید.»

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، شهید «غلامعلی صالحی‌نژاد»  سوم اردیبهشت ۱۳۴۷ در شهرستان گرمسار به دنیا آمد. پدرش جعفر و مادرش گوهر نام داشت. دانش‏‌آموز دوم متوسطه در رشته اقتصاد بود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و ششم اسفندماه ۱۳۶۳ در مهران هنگام درگیری با نیرو‌های بعثی بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش قرار دارد.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید:

وحدتتان را حفظ کنید

به برادران و خواهرانی که در پشت جبهه هستند سفارش می‌کنم: لازم است وحدتشان را حفظ و همگام با روحانیت حرکت کنند. مواظب باشند، زیرا دشمنان اسلام در هر لباسی ظاهر می‌شوند تا به هر وسیله ممکن به مردم و انقلاب صدمه وارد کنند.

پشتیبان ولایت‌فقیه باشید

برادران و خواهرانم! همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و نماز خود را بپا دارید و همیشه کاری انجام دهید که مورد رضای خدا باشد و به فکر آخرت خود باشید. فرزندان خود را طوری تربیت کنید که در جامعه مفید واقع شوند و به مردم و اسلام کمک کنند. نماز جمعه را هرگز به تأخیر نیندازید و مساجد را خالی نگذارید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از