حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/03/01 شمسی | 2024/05/21 میلادی
مدیر آموزش پرورش شهرستان سمنان :

اهمیت نیکوکاری برای دانش‌آموزان تبیین شود

اهمیت نیکوکاری برای دانش‌آموزان تبیین شود

مدیر آموزش پرورش شهرستان سمنان گفت: مراسمات احسان و نیکوکاری در مدارس نوعی آموزش جهت کمک به همنوع خود است و باید تلاش شود این موضوع برای دانش آموزان تبیین شود.

رضا علی کرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرهنگیان فرهیخته و اولیا که در حماسه ۱۱ اسفندماه با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت داشتند  گفت: در هر لحظه‌ای که نیاز به حضور مردم در صحنه احساس شده است ملت ایران حضوری پرشور را برای کشور به ارمغان آوردند و در ۱۱ اسفندماه مردم ایران به‌ویژه استان سمنان نسبت به دوره‌های قبل حضوری چشمگیرتر داشتند.

مدیر آموزش پرورش شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: حضور ملت در تمام شرایط کشور نشان‌دهنده بصیرت تک‌تک خانواده‌ها است و همین اعلام‌حضور نشان‌دهنده ادامه مسیر انقلاب برای نسل‌های آینده خواهد بود.

وی در خصوص هفته نیکوکاری ابراز داشت: هفته جاری به‌عنوان هفته نیکوکاری برنامه‌های جهت جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد و امروز به‌عنوان روز اول هفته نیکوکاری زنگ جشن نیکوکاری در مدرسه نیمه شعبان شهرستان سمنان به صدا در آمد.

کرد در ادامه افزود: برگزاری مراسمات احسان و نیکوکاری در مدارس نوعی آموزش جهت کمک به همنوع خود است و همواره دانش‌آموزان با حمایت والدین در این زمینه حضور و کمک‌های فراوانی را جهت حمایت دانش‌آموزان نیازمند ارائه داده‌اند.

مدیر آموزش پرورش شهرستان سمنان در رابطه‌ با تأثیر برگزاری جشن‌های نیکوکاری در مدارس ابراز داشت: با برگزاری این گونه برنامه‌ها دانش‌آموزان کمک به هم نوع و هم‌کلاس‌های خود را درک خواهند کرد به‌نحوی‌که بارها در زندگی کمک و نیکوکاری را تجربه کرده‌اند و در تلاش هستند تا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مشکلات دانش‌آموزان نیازمندان را مرتفع سازند.

وی دررابطه‌با تعطیلی مدارس در روزهای پایانی سال تصریح کرد: همانند سال‌های گذشته ۲۸ اسفندماه مدارس تعطیل خواهند شد و بنا بر هر دلیل اگر مدارس زودتر از موعد مقرر تعطیل شوند برنامه‌های آموزشی در کانال شاد برگزار خواهد شد.

کرد ضمن اشاره به مستقر شدن ستادهای اسکان در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در ایام نوروز از برخی مدارس به‌عنوان ستاد اسکان استفاده می‌شود که این مدارس دو روز زودتر از سایر مدارس تعطیل خواهند شد و ادامه برنامه‌های آموزشی این مدارس در شاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش پرورش شهرستان سمنان در پایان با آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۳ بازگشایی مدارس پس از پایان تعطیلات نوروزی را ۱۴ فروردین‌ماه عنوان کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از