حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان:

خانواده‌ها از سرویس‌های مجاز استفاده کنند

خانواده‌ها از سرویس‌های مجاز استفاده کنند

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود از سرویس‌های ایمن و رانندگان قانون‌مدار برای جابه‌جایی فرزندانشان استفاده کنند.

عباس عرب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در آستانه بازگشایی مدارس در خصوص اتخاذ تمهیدات ترافیکی و اقدامات پلیس گفت: تدابیر امنیتی، انتظامی و ترافیکی ویژه‌ای در کلیه مدارس سطح شهرستان سمنان با حضور مأموران انتظامی اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه برای تمامی مدارس حضور مأموران انتظامی و راهور پیش‌بینی شده است، افزود: با حضور این مأموران گره‌های ترافیکی در آن منطقه باز می‌شود و اگر در مسیر مدارس افراد اراذل و اوباش حضور داشته باشند با آن‌‌ها برخورد خواهد شد تا مشکلی پیش نیاید.

وی در توصیه‌ای به والدین دانش‌آموزان جهت تردد فرزندان خود به مدرسه، اظهار کرد: خانواده‌ها برای سرویس‌دهی دانش‌آموزان عجله‌ای نداشته باشند.

عرب همچنین تصریح کرد: والدین در انتخاب سرویس مدارس دقت داشته باشند و از سرویس‌های مجاز برای حمل و نقل فرزندانشان به مدارس استفاده کنند که مشکل خاصی از جهت ایمنی برای آن‌ها پیش نیاید و سال تحصیلی خوبی را پشت سر بگذارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از