حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

حضور در انتخابات با شور انقلابی همراه باشد

حضور در انتخابات با شور انقلابی همراه باشد

امام جمعه موقت سمنان گفت: همان‌گونه که مردم باشکوه حضور خود در تشییع میلیونی سیدالشهدای خدمت مشت محکمی بردهان یاوه‌گویان زدند در انتخابات آینده نیز باید با شور انقلابی مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد ضمن تسلیت شهادت جوادالائمه (ع) به حدیثی از این امام بزرگوار اشاره کرد و گفت: هرکس تقوای الهی پیشه کند قلب‌های مردم به‌سوی او گرایش پیدا می‌کند و محبوب مردم می‌شود، هر چند مردم خودشان اهل تقوا نباشند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه انقلاب ما ریشه فرهنگی دارد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران با کار فرهنگی و معنوی به ثمر نشست و صدور انقلاب نیز نیازمند کار فرهنگی و دینی است.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه امروز دشمن از حمله نظامی به کشور ما ناامید شده است، ابراز کرد: در دوران جنگ تحمیلی کشور ما از ساده‌ترین امکانات نظامی محروم بود؛ اما امروز به نقطه‌ای از اقتدار رسیده است که استعمارگران از فکر تجاوز به کشور ما وحشت دارند.

بنا به گفته خطیب جمعه سمنان امروز موشک‌های ما به قلب استکبار رسیده و رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار می‌دهد؛ اما در مقابل آنها جرات کوچک‌ترین تخطی را نداشته و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و این نشان‌دهنده اقتدار نظامی کشور ما است.

وی با بیان اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی و اقتصادی هنوز به ضربه‌زدن به کشور امیدوار است، بیان کرد: اگر در جبهه نظامی به اقتدار رسیدیم  به علت اتحاد و انسجام همه اقشار مردم در آن دوران بود؛ اما متأسفانه در جبهه فرهنگی شاهد این هماهنگی و انسجام نبوده و جای خالی غنای فرهنگی در کشور به چشم می‌خورد.

مهدوی‌نژاد تأکید کرد که اگر ما ادعای شیعه بودن مکتب امام صادق (ع)  را داریم باید در حوزه فرهنگی بسیار بیشتر تلاش کرده و گام‌های مؤثرتری را برداریم.

وی با اشاره به جنایات چندین ماهه رژیم غاصب صهیونیستی در اراضی غزه و فلسطین تصریح کرد: این رژیم جنایت‌کار در این مدت بیش از 40 هزار انسان بی گناه را به قتل رسانده و در حالی که به دنبال پیروزی بر جبهه حماس و نیروی‌های مقاومت بود؛ اما هرروز بیشتر در منجلاب خود فرو می‌رود.

وی با اشاره به شهادت جان‌گذار شهید آیت‌الله رئیسی ابراز کرد: یک روز در این کشور عده‌ای به دنبال آشتی با آمریکا بودند؛ اما شاهد هستیم خون شهید رئیسی و یارانش موجب شد سیاست خارجه انقلابی و استکبارستیزی کشور موجب همراهی جهانی با ایران اسلامی شود.

بنا به گفته مهدوی‌نژاد بعد از شهادت رئیس‌جمهور، استکبارگران و دشمنان به دنبال آشوب و برهم‌خوردن نظم کشور بودند؛ اما شاهد بودیم در تشییع میلیونی رئیس‌جمهور و همراهانش پیوند و اتحاد بین مردم و مسئولان بیش‌ازپیش شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو اذعان کرد: همان‌گونه که مردم باشکوه حضور خود در تشییع میلیونی سیدالشهدای خدمت مشت محکمی بردهان یاوه‌گویان زدند در انتخابات آینده نیز باید با شور انقلابی و همان روحیه در صحنه حاضر شوند.

مهدوی‌نژاد در نهایت بیان کرد که باید فضای تبلیغاتی در چارچوب خط‌قرمزهای نظام و مرزبندی با دشمنان و به‌دور از تخریب افراد و تنها نقد گفتمان‌ها پایه‌ریزی شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از