حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
معاون فناوری پارک علم‌و‌فناوری سمنان خبر داد:

دانش‌بنیان شدن ۲ شرکت در پارک علم‌و‌فناوری

دانش‌بنیان شدن ۲ شرکت در پارک علم‌و‌فناوری

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: شرکت فناور همراه هوشمند افق و ره‌افزایان صنعت ماشین‌های خودکار به‌تازگی توانستند از مجموعه پارک علم و فناوری این دانشگاه دانش‌بنیان شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حمیدرضا محمدیان سمنانی معاون فناوری پارک علم‌و‌فناوری دانشگاه سمنان اظهار داشت: شرکت فناور همراه هوشمند افق، برای تولید محصول «فارسکادا» و شرکت ره‌افزایان صنعت ماشین‌های خودکار برای تولید محصول «وندینگ لباسشویی صوفیل» موفق به اخذ تأییدیه دانش‌بنیان از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شدند.

 

‌ معاون فناوری پارک علم‌و‌فناوری دانشگاه سمنان گفت: شرکت ره افزایان صنعت ماشین‌های خودکار به مدیرعاملی امین اله نجاتی، از شرکت‌های فناور مستقر در این پارک علم و فناوری است و در زمینه «طراحی و تولید ماشین‌های لباسشویی عمومی صوفیل» فعالیت دارد.

 

وی افزود: شرکت «فناور همراه هوشمند افق» و شرکت «ره‌افزایان صنعت ماشین‌های خودکار» ۲ شرکتی هستند که به‌تازگی توانستند از مجموعه پارک علم و فناوری این دانشگاه دانش‌بنیان شوند.

 

محمدیان سمنانی در ادامه بیان کرد: شرکت فناور همراه هوشمند افق به مدیرعاملی مجید حافظی، از شرکت‌های فناور مستقر در این پارک علم و فناوری است و در زمینه «تولید و توسعه نرم‌افزارهای مبتنی بر کلان‌داده و هوش مصنوعی» فعالیت دارد و اولین نرم‌افزار مانیتورینگ و پایش لحظه‌ای نیروگاه تجدیدپذیر کامل ایرانی با نام تجاری فارسکادا (FARSKADA) یکی از محصولات تولیدی شرکت است که موفق به اخذ عنوان دانش‌بنیان نوپا از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران

 

پایان پیام/

 

دانش‌بنیان شدن ۲ شرکت در پارک علم‌و‌فناوری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از