حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده کل انتظامی کشور:

در مقابل توطئه دشمن هوشیار باشیم

در مقابل توطئه دشمن هوشیار باشیم

فرمانده کل انتظامی کشور در اجلاسیه شهدای عرصه نظم و امنیت گفت: باید در مقابل توطئه دشمن هوشیار بوده و با ترغیب دیگران برای حضور در پای صندوق رأی در برابر باطل بایستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی استان سمنان، اجلاسیه بزرگداشت 111 شهید عرصه نظم وامنیت فرماندهی انتظامی استان سمنان با حضور فرمانده کل انتظامی کشور «احمدرضا رادان» و جمعی از خانواده های شهدا و مسئولان ارشد انتظامی استان سمنان بعدازظهر امروز در سالن هلال‌احمر مرکز استان سمنان برگزار شد.

نقش فراجا در ایجاد امنیت بی‌بدیل است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در این اجلاسیه ضمن تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای نظم و امنیت در سطح استان سمنان گفت: اقدامات فراجا طی سال‌های اخیر مورد رضایت رهبری بوده و باتوجه ‌به جغرافیای پراکنده استان سمنان، گستره مأموریت و فعالیت بسیار وسیع است؛ اما بااین‌وجود شاهد خدمات مطلوب در سطح استان سمنان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور میدانی فراجا در کنار سایر دستگاه‌های مسئول ابراز کرد: نقش فراجا در تأمین امنیت عمومی و ایجاد احساس امنیت در جامعه نقشی مهم و بی‌بدیل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه در برنامه‌ریزی‌های فراجا افزود: هزینه اقدامات پیشگیرانه به‌مراتب کمتر از برخورد با جرایم پس از وقوع آنها است.

امام‌جمعه سمنان در نهایت خدمت‌رسانی فراجا در حوزه‌های مختلف را در ایجاد رضایتمندی عمومی در جامعه بسیار مهم و بی‌بدیل دانست و افزود: محسوس بودن گشت‌های فراجا در کاهش سرقت‌ها بسیار تأثیرگذار است.

اگر گوش به  فرمان رهبر باشیم گمراه نخواهیم شد

احمدرضا رادان نیز در این همایش با اشاره به تلاش دشمنان برای فراموش‌کردن راه و یاد شهدا گفت: برگزاری چنین رویدادهایی اهمیت بسزایی داشته و سبب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین ابراز کرد: دشمنان به دنبال ناامیدی مردم هستند و درصورتی‌که امروز اقتدار ایران اسلامی مثال‌زدنی است و اگر گوش‌به‌فرمان رهبری باشیم هرگز گمراه نخواهیم شد.

وی درنهایت با اشاره به تلاش دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: باید در مقابل توطئه دشمن هوشیار بوده و با ترغیب دیگران برای حضور در پای صندوق رأی در برابر باطل بایستیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از