حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
استاندار سمنان:

دغدغه مردم روستای "قلعه بالا" شاهرود پیگیری می‌شود

دغدغه مردم روستای

استاندار سمنان گفت: دغدغه و مطالبه بحق مردم روستای قلعه بالای منطقه خار توران بخش بیارجمند شهرستان شاهرود در حوزه آب، بررسی، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت به نقل از روابط‌عمومی تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان؛ سید محمدرضا هاشمی، در کاروان خدمت و ملاقات چهره‌به‌چهره با مردم روستای قلعه بالای منطقه خار توران بخش بیارجمند شهرستان شاهرود در محل مسجد این روستا گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) فرمودند: " زرگ‌ترین آسیب به دشمنان انقلاب و اسلام این است که کشورهای اسلامی وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.

 

وی افزود: رئیسی با در دست‌گرفتن قرآن مجید در مجمع‌عمومی سازمان ملل به جهانیان نشان داد قرآن مجید و کلام وحی برای تمامی مسلمانان جهان دارای احترام و ارزش و جایگاه والایی است.

 استاندار سمنان ادامه داد: در هرجایی که وحدت، همدلی و انسجام وجود داشته باشد، به موفقیت مطلوب دست می‌یابیم در حوزه روستا، بخش، شهرستان و استان نیز در صورت حفظ وحدت موفقیت و دستاوردهای مطلوب حاصل خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: طی ۱۰ روز گذشته در دو جلسه با آیت‌الله رئیسی مباحث پیرامون شرکت ایران‌تایر، سیمان بیارجمند و شاهوار را بیان کرده و تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد.

 

هاشمی تصریح کرد: عزم دولت سیزدهم رفع دغدغه مردم در تمامی حوزه‌هاست، ایشان به شخصه مشکلات استان‌ها را به‌صورت هفتگی با حضور استانداران پیگیری می‌کنند که نشان از دغدغه‌مندی شخص رئیس جمهور دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: هزینه‌کرد بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار طی یکسان و نیم گذشته در بحث اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه برای ۲۳ روستای بخش بیارجمند انجام‌گرفته است.

 

استاندار سمنان تأکید کرد: اجرای ۵ کیلومتر شبکه آبرسانی، آسفالت روستایی، طرح هادی و اجرای مسکن روستایی در روستای قلعه بالا انجام شده است، اما دغدغه مردم روستا در خصوص آب نیز با قید فوریت پیگیری خواهد شد.

 

هاشمی در پایان گفت: آمادگی پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به‌منظور اشتغال‌زایی در سطح روستاها برای جوانان وجود دارد.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از