حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
رژیم صهیونیستی ولد نامشروع استکبار است
کارشناس مسائل بین‌المللی :

رژیم صهیونیستی ولد نامشروع استکبار است

کارشناس مسائل سیاسی و حوزه بین‌المللی گفت: رژيم صهيونيستى فرزند نامشروع و غيرقانونى استكبار جهانى و آمریکا است.

سید محمدحسن موسویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به انفجار دستگاه‌های الکترونیک شامل پیجرها، بی‌سیم‌ها و برخی گوشی‌های تلفن همراه که اکثراً ساخت آمریکا بود، گفت: شرکت‌های آمریکایی و اسرائیلی در تأمین قطعات این دستگاه‌ها نقش داشتند و توانستند از این طریق جنایت و عملیات تروریستی را انجام دهند.

کارشناس مسائل حوزه بین‌المللی در ادامه افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و فرزند ناخلفش اسرائیل در ضربه‌زدن به بشریت کوتاهی نمی‌کند.

موسویان عنوان کرد: نوع جدیدی از تروریسم یعنی استفاده از دستگاه‌های خدمات عمومی برای ترور انسان‌ها آن هم به صورت جمعی و گروهی در تاریخ ثبت شده و در کنار گسترش دستگاه‌های ارتباط جمعی جنبه نظامی و تروریستی هم وجود دارد.

وی بیان کرد: اگر رهبران انقلاب اسلامی تأکید بر خودکفایی دارند به خاطر همین بی‌اعتمادی است که وجود دارد و در گذشته هم اینها در تشکیلات سازمان ملل از تکنولوژی‌های خودشان استفاده کردند و توانستند به اهداف نامشروعشان دست پیدا کنند.

موسویان خاطرنشان کرد: سیاست‌های ایالات متحده آمریکا و متحدانشان این است که در منطقه به سمت استقلال اجباری حرکت کنند بنابراین کشورهایی که می‌خواهند در حوزه‌های سیاسی و نظامی مستقل حرکت کنند در این منطقه نمی‌پذیرند.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی و استکبار با ایجاد جنگ منطقه‌ای به‌دنبال اهداف خود بودند، زمانی با ایجاد داعش و امروز با روشن‌شدن نقش آمریکا در منطقه با این ولد نامشروعشان دارند این هدف را دنبال می‌کنند.

موسوی اظهار کرد: موقعیت فلسطین در کنار دریای مدیترانه یعنی قطع ارتباط کریدورهای زمینی به قاره اروپا و آمریکا، به همین دلیل نمی‌خواهند امنیت برقرار شود و کشورهای منطقه از این امنیت بهره‌مند شوند.

این کارشناس مسائل حوزه بین‌المللی تأکید کرد: تفاوت سیاست دیروز و امروز استکبار و رژیم جعلی این است که امروز آشکارتر اهدافشان را انجام می‌دهند و مطمئناً بعد از لبنان سراغ دیگر کشورهای جبهه مقاومت هم خواهند رفت.

موسوی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران از طریق سیاست فرسایشی با کمک هم‌پیمانانش در منطقه به‌دنبال حذف اسرائیل است و با توجه به حمایت‌های بین‌المللی که از این غده سرطانی می‌شود باید همه جوانب سنجیده شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از