حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
به کوری چشم دشمنان؛

میان صحنه و پای‌کار ایستاده‌ایم

میان صحنه و پای‌کار ایستاده‌ایم

مردم استان سمنان با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با حفظ وحدت برای ناامید کردن دشمنان، رفع مشکلات، شادی دل مادران و پدران شهدا در عرصه انتخابات حضوری حماسی آفریدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران بار دیگر گوهر درخشان عزم و اراده ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت و نشان داد برخلاف تصور بیگانگان در بزنگاه‌های تاریخی حامی و پشتیبان ولایت بوده و غیرتمندانه حماسه می‌آفریند.

اما شنیدن و روایت حضور دریای خروشان مردم ولایت‌مدار استان سمنان در پای صندوق‌های رای از زبان خود انها و بیان دغدغه و انتظاراتشان از نماینده منتخب خالی از لطف نیست.

نخواهم گذاشت کسی به جای من تصمیم بگیرد

احمد مشیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ گفت: با افتخار در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌ام تا بگویم به‌عنوان جوان این مرزوبوم همیشه در صحنه خواهم بود و نخواهم گذاشت حتی نزدیک‌ترین دوستان برایم تصمیم بگیرند چه برسد به اینکه دشمن به‌جای من تصمیم بگیرد.

این جوان دهه هشتادی اظهار کرد: سرنوشت هر کشوری به دست مردم همان کشور است و بهتر است به‌جای دست روی دست گذاشتن و شنیدن حرف‌های پوشالی دشمنان داخلی و خارجی با حضور در پای صندوق‌های رأی قدمی جهت رفع مشکلات برداریم.


لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری

سمیرا حیدری کارمند بازنشسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ گفت: برای حضور در انتخابات خود و همه ملت را موظف به حضور در پای صندوق‌های رأی می‌دانم چرا که‌ رای هر کدام از مردم عزیز ایران برای متحدشدن و رفع مشکلات موجود حائز اهمیت است.

حیدری تصریح کرد: مردم استان سمنان برای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در هیچ عرصه‌ای میدان را خالی نگذاشته‌اند و امروز نیز پیرو رهبر معظم و متحدشدن برای رفع شبهات و مشکلات از هیچ همتی کوتاهی نخواهند کرد و برای نه گفتن به برنامه‌ها و جلوگیری از دست‌درازی دشمنان همانند عرصه‌های دیگر با حضوری پرشور مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.


اوج تفکر سیاسی ملت ایران در تمام عرصه‌ها

فاطمه جزقربانی ضمن بیان علاقه فرزندش جهت حضور در پای صندوق‌های رأی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ تصریح کرد: دخترم از سن قانونی برای حضور در انتخابات برخوردار نیست؛ اما برای دیدن حماسه سیاسی مردم سمنان به همراه شدن و حضور در پای صندوق‌های رأی علاقه فراوانی دارد.

جزقربانی تصریح کرد: در زمان حال حتی فرزندانمان از شرایط سیاسی حاکم در کشور و حتی در دنیا دارای اطلاعات کافی هستند و این نشان‌دهنده اوج تفکر سیاسی ملت ایران در تمام عرصه‌ها می‌توان عنوان کرد.

 وی در ادامه افزود: در این سرمای طاقت‌فرسا فرزندم را با خودم همراه کرده‌ام تا به او بیاموزم نسبت به سرنوشت کشور همیشه می‌بایست هوشیار باشد و حتی در این سن نسبت به مسائل و شرایط کشور بی‌تفاوت نباشد.

این بانوی سمنانی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه نسل به نسل دایره تفکر و دیدگاه فرزندانمان افزایش می‌یابد علاوه بر آموزش احساس مسئولیت توسط والدین و مسئولین در سطح جامعه می‌بایست مواظب باشیم که با بزرگ‌نمایی مشکلات فرزندانمان از نظر روحی صدمه نبینند.


پیروی از ولایت‌فقیه و راه شهدا

مادر دو شهید ضمن بیان موظف دانستن حضور در پای صندوق‌های رأی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ گفت: با اینکه از توانایی جسمی لازم برخوردار نیستم؛ اما به‌عنوان مادر دو شهید و پاسداری از خون فرزندانم و سایر شهدای کشور وظیفه دانستم  در پای صندوق‌های رأی حاضر شوم.

وی در ادامه افزود: فرزندان شهیدم شاید در ظاهر حضور نداشته باشند؛ اما نظاره‌گر هستند که همه ما در هر جایگاه و عرصه‌ای که هستیم پیرو راه شهدا بوده و ولایت‌فقیه را تنها نگذاریم.

ایستادگی کشور به همت ملت

کلثوم محمودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ گفت: انتخابات حق طبیعی هر فرد در هر کشوری محسوب می‌شود و یک مسئولیت اجتماعی است و نمی‌توان آن را به دیدگاه‌های سیاسی ربط داد؛ بنابراین هر شخص با هر دیدگاهی برای داشتن کشوری آباد با انتخاب‌های اصلح می‌تواند قدم بردارد.

محمودی دررابطه‌با تبلیغات دشمنان جهت کاهش و کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق تصریح کرد: کار دشمن چیزی جز دشمنی نیست؛ اما دشمنان باید بدانند که ملت ایران بسیار آگاه‌تر از دوره‌های قبل وارد عرصه انتخابات شده‌اند و آگاهی مردم طی این سال‌ها اثبات شده است و تجربه نشان داده است که ملت به‌هیچ‌عنوان پایبند برنامه‌های دشمنان نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: تنها افراد کوته‌فکر و سطحی‌نگر می‌توانند بدون حلاجی کردن مشکلات و جریان‌ها فریفته برنامه‌ها و حرف‌های دشمنان می‌شوند کشور ایران دارای رهبری فرزانه و فرهیخته است که در تمام شرایط حاد راه را به ما نشان داده‌اند و مسیر را مشخص کرده‌اند.

محمودی خاطرنشان کرد: کشور ایران به همت مردم همیشه روی پای خود ایستاده است و ماهم به‌عنوان جوان این مرزوبوم یاد گرفته‌ایم روی پای خود بایستیم.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از