حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
فرماندار شهرستان سمنان:

مشکل جاده سرخه_سمنان تا نوروز مرتفع می‌شود

مشکل جاده سرخه_سمنان تا نوروز مرتفع می‌شود

فرماندار سمنان گفت: کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکل جاده سرخه سمنان برای تعطیلات نوروزی و جهت رفاه حال شهروندان و مسافران قابل‌اغماض نیست.

محمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به اینکه یکی از نیازهای شهرستان سمنان داشتن بزرگراه بین شهرستان سمنان و سرخه است؛ گفت: این بزرگراه در مسیر اصلی سمنان قرار ندارد و سایر جاده‌های منتهی به سمنان در نقطه کور قرار دارد.

فرماندار شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: طراحی جاده‌های منتهی به شهرستان سمنان استاندارد و اصولی نیست و جاده‌های اصلی منتهی به داخل شهر سمنان در مسیرهای انحرافی قرار دارد و در واقع برخلاف کلان‌شهرها این‌گونه جاده‌ها، جاده‌های فرعی محسوب می‌شوند که همین اتفاق موجب ایجاد بحران برای ورود مسافران به داخل شهر خواهد شد.

بهرامی با تأکید مکرر بر عملکرد صحیح و سریع دستگاه‌های اجرایی تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی، افزود: برای رفع مشکل جاده ورودی شهر سمنان طی ماه‌های آینده در کوتاه‌مدت برای نوروز ۱۴۰۳ تمام دستگاه‌های اجرایی راه و شهرسازی، اداره کل حمل نقل و اداره برق و... می‌بایست همکار لازم را داشته باشند و کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکل جاده سرخه سمنان برای تعطیلات نوروزی و جهت رفاه حال شهروندان و مسافران قابل‌اغماض نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی سال گذشته نسبت محور سرخه سمنان به‌عنوان عدم محور اصلی اقدامی انجام نداده است انتظار می‌رود جهت رفع مطالبات مردمی و رفاه حال شهروندان و مسافران در مدت‌زمان کوتاهی نسبت به رفع مشکل تا نوروز ۱۴۰۳ همکاری لازم را داشته باشد و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی روشنایی مسیر دو کیلومتری مشخص شده را تأمین کند.

فرماندار شهرستان سمنان اظهار کرد: با همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی علاوه بر روشنایی ورودی شهر سمنان باید ورود و خروج مسیر جاده، ساخت سرویس بهداشتی، نصب تابلوی راهنما، خط‌کشی جاده و... تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم در اسرع‌وقت انجام شود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از