حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
پیش‌بینی ۴۶۳ کلاس درس برای دانش‌آموزان دامغانی
مدیر آموزش و پرورش دامغان خبر داد:

پیش‌بینی ۴۶۳ کلاس درس برای دانش‌آموزان دامغانی

مدیر آموزش و پرورش دامغان در آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برای ورود دانش‌آموزان دامغانی در سال تحصیلی جدید۴۶۳ کلاس درس در ۱۰۸ مدرسه پیش‌بینی و ایجاد شد.

سید میثم حیدرهایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت:۵۰ معلم جدید اعم از نیروهای جدیدالورود؛ دانشگاه فرهنگیان؛ آزمون استخدامی و انتقالی، جذب آموزش و پرورش دامغان شدند و فعالیت آموزشی خود را رسماً از اول مهر آغاز کردند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت و به این تعداد افزوده خواهد شد. 

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید هیچ دانش‌آموز دامغانی بدون کتاب نبوده و ۱۵۰ هزار جلد کتاب در بین ۱۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شده است. 

مدیر آموزش و پرورش دامغان اظهار کرد: یک‌هزار و ۱۰۰ کادر اجرایی اعم از دبیر؛ معاون آموزشی؛ پرورشی؛ معلم و دبیر برای سال تحصیلی جدید سازماندهی و فعالیت خود را در کنار دانش‌آموزان آغاز کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ۷ هزار و ۸۰۰ نوآموز پایه اولی پا به مهد علم و دانش در دامغان گذاشته و وارد آموزشگاه‌های ابتدایی شدند. 

بنا به گفته حیدرهایی، برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۴_۱۴۰۳ در دامغان پنج کارگروه زیر مجموعه ستاد پروژه مهر در آموزش و پرورش دامغان از اردیبهشت امسال تشکیل و به‌صورت دائم و با تشکیل جلسات برای آغاز سال تحصیلی برنامه‌ریزی شد که  اولیا و دانش‌آموزان بدون هرگونه دغدغه فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از