حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه آرادان:

انتخابات تکمیل‌کننده‌ حماسه بدرقه شهدای خدمت است

انتخابات تکمیل‌کننده‌ حماسه بدرقه شهدای خدمت است

فرمانده سپاه ناحیه آرادان، خلق حماسه انتخابات را امتداد بدرقه شهیدان راه خدمت دانست و گفت: با مشارکت حداکثری و حضور پرشور پای صندوق‌های رأی‌ همانند دوره‌های قبل، دشمنان را مأیوس کنیم.

عباسعلی کاظمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آرادان‌نیوز ضمن تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت به ویژه عید غدیرخم در پیش‌روی، گفت: در آستانه انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری با توجه به ضایعه به‌وجودآمده برای شهید جمهور و همکاران خدومش در سانحه سقوط بالگرد طبق قانون اساسی طی ۵۰ روز فرصت برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید را داریم.

فرمانده سپاه ناحیه آرادان با اشاره به ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: فعال و پرکار بودن و خستگی‌ناپذیری و دغدغه‌مندی ایشان را باید در انتخابات پیش‌رو مورد توجه قرار داد.

کاظمی به دو ویژگی مهم که مبنای اصلی همه خصوصیات شهید رئیسی بود و در همه عرصه‌های مسئولیت مورد توجه خود قرار می‌داد، اشاره کرد و گفت: کار برای خدا و عمل جهادی از ویژگی‌های رئیسی بود که کارهایی را انجام داد که هر کسی در این جایگاه انجام نداد و در مکان‌هایی حضور پیدا کرد که هر کسی در این جایگاه حضور پیدا نکرده بود.

وی تصریح کرد: رئیسی پس از مسافرت مسکو و بازگشت به ایران بلافاصله به منطقه سیل‌زده رفت و در میان مردم حضور پیدا کرد، این همان معنای واقعی رضایت خداست.

فرمانده سپاه ناحیه آرادان با بیان اینکه شهید جمهور به معنای واقعی سرباز ولایت بود، اظهار کرد: وی تقوای سیاسی داشت چیزی که ما بسیار به آن نیاز داریم و باید آن را از زندگی شخصی به زندگی عمومی و اجتماعی انتقال دهیم. 

کاظمی به شجاعت، معتقد به مبانی انقلاب و مردمی‌بودن رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت:‌ همانگونه که شهید رئیسی آمد و شعارهای انقلاب را زنده کرد؛ مردم به خاطر عملکرد او آمدند و در مراسم تشییع پیکر ایشان شرکت کردند.

وی افزود: حالا باید با توجه به شرایط، آن کسی را که پا به‌کارتر، آگاه‌تر و اصلح‌تر است را انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه آرادان رئیس‌جمهور آینده باید دغدغه شهید رئیسی را داشته باشد، گفت: نرمش قهرمانانه را در دیپلماسی خارجی داشته و از مبانی انقلاب در صحنه‌های بین‌المللی دفاع کند و در میان مردم بوده و درد مردم را لمس کند.

کاظمی، خلق حماسه انتخابات را امتداد بدرقه شهیدان راه خدمت دانست و افزود: با مشارکت حداکثری و حضور پرشور پای صندوق‌های رأی‌ همانند دوره‌های قبل، دشمنان را مأیوس کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از