حالت تاریک
  • شنبه, 1403/06/31 شمسی | 2024/09/21 میلادی
امام‌ جمعه گرمسار:

حمله به سرزمین اشغالی نمایش اقتدار ایران بود

حمله به سرزمین اشغالی نمایش اقتدار ایران بود

امام‌ جمعه گرمسار گفت: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که رژیم غاصب صهیونیستی با وجود هیاهو و ادعای قدرت در عمل پوشالی و زوال‌پذیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به حملات کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت اراضی اشغالی گفت: این اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس قوانین بین‌المللی حق جمهوری اسلامی ایران بوده و قطعاً اگر به این جنایات پاسخ داده نمی‌شد شاهد جسارت و تعدی بیشتر از سمت دشمن می‌شدیم.

امام‌ جمعه گرمسار در ادامه افزود: همان‌گونه که اذعان دارید با وجود فشارهای کشورهای غربی و استعمارگر بزرگ هیچ قطعنامه‌ای در شورای امنیت علیه ایران صادر نشد که این موضوع نشان‌دهنده به حق بودن ایران اسلامی و ظلم آشکار رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین تصریح کرد: این عملیات، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دوران بزن ‌در رو تمام شده و دیگر این رژیم غاصب نخواهد توانست به کشورهای دیگر ظلم کند.

آرامی خاطرنشان کرد: حمایت برخی کشورها از رژیم صهیونیستی از روی بغض و کینه و دشمنی است والا هر عقل سلیم و انسان آزادی‌خواه به‌خوبی می‌داند که این حد از جنایات رژیم صهیونیستی ظلم آشکار در حق مظلومان جهان است و این سیلی جمهوری اسلامی ایران موجب شادی دل مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

بنا به گفته امام‌ جمعه گرمسار مردم ایران از شدت جنایات رژیم صهیونیستی ناراحتی و عصبانی بودند و پاسخ قاطع نیروهای نظامی کشور به این موضوع موجب آرامش خاطر عدالت‌جویان جهان شد، به ‌طوری ‌که مردم در اقصی‌ نقاط کشور در برابر این اقدام ارزشمند به‌صورت خودجوش جشن و کاروان شادی برپا کردند.

آرامی در نهایت ابراز کرد که قطعاً اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کرده و این جنایات را مجدد تکرار کند، با سیلی محکم‌تری از جانب ما مواجه خواهد شد و می‌بایست در انتظار حملات کوبنده‌تری باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از