حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/13 شمسی | 2024/05/02 میلادی
رئیس‌جمهور در اجتماع مردم شهرستان شاهرود:

نیاز امروز کشور کار و تلاش است

نیاز امروز کشور کار و تلاش است

رئیس‌جمهور در اجتماع مردم شهرستان شاهرود گفت: نیاز امروز کشور کار و تلاش مجاهد گونه است و نباید در این مسیر خسته و ناامید شویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند علت تمام دشمنی‌های استعمارگران با ملت ایران به دلیل اهداف بلند و آرمانی ملت ما برای ایستادگی در برابر ظلم و استبداد و دفاع از مظلومان جهان است.

رئیس‌جمهور در ادامه افزود: امروز تمام دنیا به حقانیت موضع ملت ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و ضدیت با رژیم صهیونیستی واقف شده است و هر انسان عدالت‌خواهی با هر مذهب و گویشی  به این مسئله دست ‌یافته و این صدای عدالت‌خواهی تمام ملت ایران و سخن شهیدان در وصیت‌نامه‌هایشان است.

بنا به گفته رئیس جمهور نیاز امروز کشور کار و تلاش و افزایش تولید در همه زمینه‌ها است و باید دانشمندان و پژوهشگران و تولیدکنندگان در همه زمینه‌ها فعالیت کنند تا شاهد رونق کشور باشیم.

وی اذعان کرد: باید در مسیر کار مجاهد گونه گام برداریم و از تلاش خسته نشویم و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نزدیک به قله هستیم و خستگی نباید بر ما چیره شود و در این راستا شاهد هستیم در استان سمنان با تلاش مسئولان زمینه احیای واحدهای راکد، ایجاد اشتغال  و کاهش نرخ بیکاری و افزایش رشد اقتصادی رقم خورده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مسیر پیشرفت کشور باید موانع از پیش رو برداشته و از ظرفیت‌ها نهایت بهره‌برداری انجام گیرد و در این مسیر باید از فساد اداری و هر کاری که مردم را ناامید می‌کند، به شدت پرهیز شود.

وی همچنین اذعان کرد که اسلام برای ما عزت و کرامت به همراه آورده و هیچ کس اجازه ندارد شرافت ملت ایران را خدشه‌دار کند و حمله به سفارت ایران توسط رژیم خبیث صهیونیستی تجاوز و تعدی به خاک ما بود که می‌بایست با تنبیه رژیم اشغالگر جبران می‌شد.

 رئیسی ابراز کرد: اگر رژیم صهیونیستی مجدد اشتباه خود را تکرار کند و به خاک مقدس جمهوری اسلامی تعرض کند، چنان پاسخی در یافت خواهد کرد که خود و حامیانش پشیمان خواهند شد.

این مقام عالی کشوری خاطرنشان کرد: بنده در جریان مذاکرات با کشورهای غربی به آنها متذکر شده‌ام که ملت ما دارای منطق و سخن است و هیچ کشوری حق ندارد با زبان روز با ملت ما سخن بگوید و ما میز مذاکره را هرگز ترک نخواهیم کرد.

وی در نهایت بیان کرد که مسائل و مشکلات شهرستان شاهرود از جمله تامین آب پایدار و بهبود وضعیت محیط زیست و جلوگیری از هرگونه فعالیت صنعتی در دستور کار جدی دولت سیزدهم قرار دارد.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از