حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
استاندار سمنان خبر داد:

تأمین سوخت موردنیاز مردم و مسافران نوروزی

تأمین سوخت موردنیاز مردم و مسافران نوروزی

استاندار سمنان با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران رضوی در سراسر استان گفت: کمبودی در زمینه تأمین سوخت جایگاه‌های استان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید محمدرضا هاشمی ضمن اشاره به ادامه روند پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران رضوی در سراسر استان سمنان طی ایام نوروز، گفت: دو اولویت شامل ارائه خدمات مطلوب به مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای مدنظر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان بوده است.

 استاندار سمنان با بیان اینکه در زمینه ارائه خدمات اقدامات خوبی در استان سمنان صورت‌گرفته است، ابراز کرد: هیچ کمبودی در تأمین سوخت جایگاه‌ها وجود ندارد و سوخت موردنیاز کافی برای زائران رضوی و مسافران عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه مجهزهای نظارتی نیز بر نحوه و کیفیت ارائه سوخت به مسافران نوروزی در سراسر استان نظارت دارند، تأکید کرد: به تمام جایگاه‌داران ابلاغ شده که شخصاً در جایگاه‌ها حضور پیدا کرده و خودشان هم از بابت خود نظارتی، کیفیت ارائه سوخت را رصد کنند.

 هاشمی از ارتقای نظارت بر وضع بهداشتی مجتمع‌های بین‌راهی و بخصوص سرویس‌های بهداشتی در سراسر استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: نظارت بر نمازخانه‌ها، اماکن گردشگری، بوستان‌های درون و برون‌شهری و … در زمره دیگر اقدامات ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان بوده است.

 استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه نظارت بر عملکرد اصناف و نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و اماکن گردشگری و خدماتی و … از دیگر اقداماتی است که در استان سمنان صورت‌گرفته است، افزود: تلاش داریم که بهترین خدمات به زائران رضوی و مسافران نوروزی ارائه شود.

وی با بیان اینکه در زمینه کاهش تصادفات جاده‌ای نیز استراحتگاه‌ها و نوروزگاه‌ها در سراسر استان ایجاد شده تا رانندگان از آنها استفاده کنند، ابراز کرد: ۴۳ مجتمع خدمات بین‌راهی نیز آماده پذیرایی در زائران رضوی و مسافران نوروزی است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از