حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
حادثه‌ای دیگر در معدن طزره؛

6 معدن‌کار جان باختند

6 معدن‌کار جان باختند

انفجاری در معدن طزره شهرستان دامغان رخ داد که ساعاتی بعد پیکر جان‌باختگان این حادثه پیدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، شامگاه یکشنبه انفجاری در معدن طزره شهرستان دامغان رخ داد که با تلاش‌های نیروهای امدادی، عملیاتی، پشتیبانی و پیگیری تمامی مسئولان مدیریت بحران استان سمنان و شهرستان دامغان، در کمتر از ۱۰ ساعت از انفجار معدن رزم جاه طزره، پیکر بی‌جان ۶ نفر از محبوس شدگان این حادثه کشف شد.‌

 

احمد طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به جان‌باختن ۶ کارگر محبوس در معدن طزره دامغان گفت: کمبود اکسیژن ناشی از انفجار گاز در محل موجب فوت این افراد شده است.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در ادامه افزود: استاندار به‌محض مطلع شدن ستاد بحران در استانداری تشکیل داد و به همراه تیم‌های امدادی و هلال‌احمر در محل حادثه حضور یافت.


بنا به گفته این مقام مسئول در حادثه قبلی معدن طزره پیداشدن کارگران محبوس در معدن ۶ روز به طول انجامید و در حادثه اخیر که شامگاه روز گذشته رخ داد در کمتر از ۱۰ ساعت بازگشایی معدن انجام و کارگران پیدا شدند.


وی همچنین خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است و پس از بررسی کارشناسان اداره کار اعلام می‌شود.

 

استاندار سمنان که از دقایق اولیه این واقعه در محل حادثه حضور داشت و مدیریت بحران را شخصاً فرماندهی کرد، جان‌باختن کارگران زحمت‌کش معدن طزره را به خانواده‌های این عزیزان تسلیت گفت.

 

پایان پیام/

6 معدن‌کار جان باختند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از